Foto bij Negen;

Dit is de enige keer (denk ik) dat ik vanuit een ander point of view schrijf, en zeker de enige keer dat ik dat bij een jongen doe. Mijn jongens zijn namelijk altijd zo vrouwelijk lol

We zaten met z'n allen aan de bar in de club en ik zat naast Dougie terwijl we met elkaar aan het praten waren.
'En, hoe bevalt je eerste club je?' lachte Dougie.
'Goed hoor,' grijnsde ik terug, 'en jouw weet ik veel hoeveelste?'
'Zeker,' zei hij en hij draaide zich weer even om naar de andere, waardoor ik Mary even naar iemand zag wijzen. Ik keek naar de kant waar Mary naartoe wees en zag twee meisjes en een jongen aan een tafeltje staan. Een van de meisjes was hevig aan het flirten met de jongen en het andere meisje keek een beetje afwezig om zich heen. Ik keek weer naar Mary en zag hoe ze Harry aantikte en daarna weer naar het meisje wees. Harry bekeek het meisje even en ik zag dat Mary grijnsde.
Ik zag aan Harry's gezicht dat hij haar niet verkeerd vond en hij grijnsde even terug naar Mary.
'Ik geloof dat Harry iemand ziet,' fluisterde Dougie in mijn oor. Ik knikte lachend en hield mijn ogen gericht op Harry die op het punt stond op te staan.
'Ik ben benieuwd,' schreeuwde ik naar Mary toen Harry op was gestaan en naar het tafeltje toe liep.
'Ik ook, maar hij vond haar duidelijk wel leuk,' grinnikte Mary. We bleven kijken en zagen hoe Harry op het meisje afstapte.

Harry's POV

Ik moest nog wat mensen opzij beuken totdat ik eindelijk bij het tafeltje aankwam waar het meisje aanzat. Een paar seconde later stond ze toch wel erg dichtbij. Ze stond met haar rug naar me toe en in het donker kon ik net haar haarkleur zien. Het leek een beetje donkerblond, al kon ik het ook fout hebben doordat het zo donker was. Ik zuchtte even zachtjes, ik kon nu nog makkelijk terug, net doen alsof ik niks van plan was, het meisje zou niks merken.
Toch vond ik dat ik maar een een stap moest zetten en eens een vriendinnetje moest krijgen. Daarom ging ik ook maar gewoon naast haar aan het tafeltje staan alsof ik haar al heel lang kende.
'Hey,' grijnsde ik naar haar. Ze keek op vanaf waar ze ook naartoe staarde en glimlachte slapjes naar me.
'Uh, hey,' zei ze terug en nam een kleine slok van haar drinken.
'Ik ben Harry,' zei ik terwijl ik m'n hand uitstak.
'Oh, Cheyenne, maar vrienden noemen me Chey,' riep ze om boven de muziek uit te komen. Haar stem was schattig, meisjesachtig en het leek me leuk om naar haar te luisteren.
'Heb je het naar je zin?' vroeg ik, om maar een gesprekje te krijgen.
'Nah,' zei ze terug terwijl ze onopvallend naar het jongen en meisje tegenover haar wees, 'dat zijn twee vrienden die me meevroegen,' zei ze en ze haalde haar schouders op, 'ik houd niet eens van uitgaan.'
Ik lachte even, 'dat komt omdat je nog nooit met mij bent uitgeweest.'
'Oh, je bent zo iemand,' glimlachte het meisje.
Ik grijnsde breed, 'wil je wat drinken?'
'Ik heb nog,' zei ze en hief haar glas om dat nog eens te bevestigen. Het bleef even stil en dat had zij blijkbaar ook door, want ze dronk een paar seconde later in één keer haar glas leeg en hief hem toen opnieuw op.
'Nu niet meer!' lachte ze.

Reageer (2)

  • Yamm0uni

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Heartstrings

    Leeeeeeeuk (:
    Snel verder weer!

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen