Ja, mensen.. de prijsvraag is gewonnen en door MCRmadness dus zij zal mij ooit ene idee sturen en dan vermeld ik het wel bij het deel..

Vorige keer:

De lange man slikte en zei vervolgens: Heb jij dit schepsel gemaakt? Waarom? de kleine man keek naar de lange Maar Hibernius Tall.. waarom altijd zo nieuwsgierig? Dat kan je de kop kosten maar goed, ik ben in een goede bui dus ik zal je vragen beantwoorden. Ja, ik heb dit schepsel gemaakt en waarom.. Zij Hij wees naar mij Word mijn grootste, wreedste en mooiste moordenares die ik ooit heb gemaakt…

I'm not a Puppet!
Deel 11

Moordenares..? Ik? Ik ben geen moordenares En toch word je er één.. een wonderschone nog wel. Let op mijn woorden. Je gaat gewoon alles doen wat ik je opdraag.. En er komt een gemene grijns op zijn gezicht en hij kijkt me met zijn dikke bril aan. Ik schudde hevig mijn hoofd. Ik zou geen moordenares worden. Ik wil mensen helpen. Geen kwaad doen! Ik hoorde de rare man grinniken en hij wenkte met zijn hand dat ik naar hem toe moest gaan. En, ik dééd het gewoon?! Ik weet niet wat er gebeurde maar ik liep gewoon naar hem toe en bleef voor hem stilstaan. Hij reikte zijn hand naar mij uit en liet hem over mijn blauwe gezicht glijden.. Ik wou zijn hand wegduwen maar hij hand mij in zijn ban. Ik kon niks doen. Ik moest me omdraaien en dat deed ik ook. Hij schoof mijn haren over mijn schouder en bekeek me rug. Ik had nog steeds de kleren aan die ik van mijn verzorger met de rode dode ogen had gekregen. Ik hoorde hem goedkeurend knikken. Ik draaide me weer om en keek hem in zijn duistere ogen aan. Ik kon gewoon voelen dat deze man slecht was. Niet gewoon verkeerd of gemeen maar puur demonisch slecht en ik was niet van plan om zijn marionet te worden. Opeens kon het me niet meer schelen of ik praatte of niet en ik zei met mij koude, kille stem: Ik word nooit zoals jou. Ik ben niet slecht. Ik wil mensen helpen en een goed leven leiden en geen leed veroorzaken. Wat voor een plannen je ook met me hand meneer met de dikke bril verander ze maar wat ÍK werk niet mee! De man keek me aan en zei: Het is eigenlijk meneer Tiny, Desmond Tiny, afkorting Des tiny dus noodlot en dan spreek ik over jou, het si jou noodlot om een marionet van mij te worden. Ik het begin kan je je nog verzetten maar naarmate de tijd vordert krijg ik meer macht over je en kan ik je pijn doen totdat je smeekt om mijn zorgen over jou. Je zult op je knieën smeken. de grappige toon was helemaal uit zijn stem gegaan en er bleef alleen nog maar de duistere, kwade toon in zijn stem. Ik schudde wederom mijn hoofd Ik ga nooit smeken om te worden verzorgd door een monster als jou! Ik sterf nog liever! en ik spuugde in zijn gezicht. Ik hoorde hoe de mensen achter mijn verschrikt hun adem inhielden maar ik was niet bang. Als die man me iets zou doen dan zou ik het 2x zo hard terugdoen. Meneer Tiny haalde een zakdoek uit zijn gele jaszak en veegde zijn gezicht schoon. Zijn gezicht stond eerst strak en verzachte toen en hij fluisterde: Naarmate de tijd vordert.. en hij verdween in één keer uit de kamer.

Het was heel stil in de kamer maar het deed me niks. Ik was nog zo kwaad over wat Desmond Tiny had gezegd. Destiny, wie denkt ie wel dat ie is? God? Eerder de duivel maar ik vrees niet voor de duivel dus ook niet voor hem. Opeens hoorde ik gekraakt achter me en ik draai me snel om. Ik zie de 2 mannen en de jongen me met open mond aan kijken en de man met de oranje pluk komt op me af gestapt. We willen je geen kwaad doen hoor ik hem zeggen even hou ik het niet en begin te lachen. Dus, jullie willen me gene kwaad doen maar alleen maar vermoorden. Oke, dan zag ik het verkeerd in het spijt me. Hij schudde zijn hoofd nu Ik was bang. Ik zie niet zo vaak een blauw wezen, euhm persoon die een huid van steen heeft. Het was een reflex.. maar ik zie nu in dat dat helemaal verkeerd was. We willen je helpen.. Ik knikte en keek dan andere 2 aan en ze knikte mee dat ze het er mee eens waren Waarom beginnen jullie dan niet met jullie voor te stellen? De lange man deed een stap naar voren. Ik ben zoals je net al hoorde Hibernius Tall maar noem me maar meneer Tall Wat een toepasselijke naam dacht je. Mijn naam is Larten Crepsley maar noem me ook maar meneer Crepsley. Zei de man met de oranje pluk. Ik keek de jongen aan en hij deed onverschillig een stapje naar voren. Ik heet Darren Shan, en je mag me gewoon Darren noemen. Hij was wel een schatje vond ik.. Maar wat is jou naam dan? Vroeg meneer Tall.. Mijn naam.. Ik heb geen naam.

Reageer (9)

  • SkyWriter

    Go Darren,

    1 decennium geleden
  • Westwood

    Ö
    Verder !!

    1 decennium geleden
  • Sid

    snel verder!
    ik wil haar naam weten!!
    x

    1 decennium geleden
  • Dreamcatcher

    Snel verder dan maar weer ;)

    (heb nog steeds geen idee :X)

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    Snel verder :D:D
    Weer geweldig en ik wist dat ut Des Tiny was <33
    Scary little dude xD Maar snel verder :D
    wat wordt haar naam O_O
    (K)(H)Xx Mel! <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen