Liefste,

Ik schrijf deze brief aan jou,
een brief die je nooit lezen zal.
Wat ik voor je voel is hartverscheurend.
Het vreet me vanbinnen aan, scheurt me uit elkaar, het verlangen om bij je te zijn, het maakt me gek af en toe.
Je prachtige grote bruine ogen,.. als je me aankijkt me die onschuldige blik, slaat mijn hart een slag over.
Je schoonheid raakt me dan zo diep vanbinnen, dat ik een rode blos op mijn wangen krijg, en niet weg kan kijken.
Je bent zo mooi, ik zie je op een bijzondere manier, en ik betwijfel of iemand ooit zo naar je kan kijken als ik doe.
Je bent prachtig.
Je zachte lichtgetinte huid, met je schattige sproetjes op je neus en wangen, je ogen die spreken voordat je mond open kan.
Hoe je bent als je op het moment leeft, en niet aan later denkt.
Ik hou van je.
Ik hou van je ik hou van je ik hou van je.
Ik wil je vasthouden, dicht tegen me aan, in je ogen kijken, mijn lippen op die van jou plaatsen en het je vertellen, met zo'n hartstocht, zo'n schokkende eerlijkheid dat je niets anders kan doen dan naar mij kijken, en enkel aan mij denken, niet aan wat er gebeurt is, niet aan wat er komen gaat, alleen jij en ik, op dat moment.
Talloze nachten heb ik met jou doorgebracht, in mijn dromen, als ik me verveelde of niet in slaap kon komen, of als ik bij de dokter iets naars moest laten doen en ik dwong mezelf aan iets fijns te denken.
Je wilt slechts vrienden zijn. Dat is wat je hoofd zegt.
En je hart zegt wat anders. Misschien ben je het daarover oneens, ik durf het je niet eens te zeggen, bang dat je boos word.
Ik probeer niet te doen alsof ik meer over jou weet dan jijzelf.
Je hoofd heeft nu eenmaal een krachtigere stem dan je hart.
Dat vind ik mooi aan je.
Je bent zo zelfverzekerd, beslist, vastbesloten wat je wilt, wat je gaat doen en wat je van plan bent. Als er iets gedaan moet worden, doe je dat, en stel je het niet, zoals ik, uit naar een andere keer, ookal moet je daarvoor soms leuke dingen opofferen.
Ik weet dat je voor een hoop dingen waar ik van droom, nog niet klaar bent.
Maar eerlijk gezegt, maakt me dat niets uit.
Ik wil met jou het bed delen, al is het enkel om in je armen te liggen,
je hartslag te horen en van je warme adem op mijn huid te genieten.
Dat is alles wat ik wil.
Ik wil dat je naar me toekomt aan het einde van een vermoeiende week, elke dag wind tegen op de fiets, veel leren en veel huiswerk op school, vermoeiend lange dagen en verbazingwekkende korte uren waarin je je vermaakt.
Ik wil dat je binnenkomt, je op de bank laat vallen en in mijn armen kruipt en zegt; Ik ben er.
En ik wil dat jij hetzelfde voor mij doet.

Ik hou van jou.
Zielsveel.

Kus,
Canvas

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen