Foto bij Hoofdstuk 13.

Ik wil eens een verhaal gaan schrijven over iemand anders dan Samir, Azza of JackoWacko.
Willen jullie dan hier even stemmen?

Mijn hart wordt in een miljoen stukjes gebroken naar die woorden. Maar ik blijf aan Samir zijn zijde staan. Hij is nog steeds de man die de vader is van mijn kind, de man die mij hielp, die alles voor me betekend. Van wie ik met de dag meer ben gaan houden. Zonder wie ik niet meer wil leven. De pijn staat in Damien zijn ogen geschreven. ‘Ik kan het niet, Damien. Ik hou van Samir’ zeg ik. Samir slaat zijn arm om me heen en ik voel zijn lippen tegen mijn slaap. Ik kijk naar hem en zie vooral opluchting in zijn ogen. ‘Aimee’ Damien zijn stem klinkt zwak. Het lijkt wel alsof ik met mijn laatste woorden al zijn vechtlust uit hem heb geslagen. Hij schudt zijn hoofd en recht zijn rug. ‘Ik zweer het, jullie zijn nog niet van me af. Samir, jij mag dit nu gewonnen heb. Maar ik krijg mijn Aimee en zoon terug. Geloof me’ zegt hij. Zijn stem klinkt zo ijselijk dat de rillingen over mijn rug lopen. Hij draait zich om en loopt het huis uit. De deur knalt met een harde knal achter zich dicht. Ik begin zo hard te trillen dat ik wel bezeten lijk. Ik zak op de grond. Samir knielt bij me neer met Damian nog in zijn armen. Hij streelt langs mijn gezicht en houdt me stevig vast terwijl ik op de grond zit te huilen. ‘Het komt allemaal goed, lieverd. Ik blijf bij je’ Samir probeert van alles om me rustig te maken. Na een tijd geeft hij het op en brengt de slapende Damian naar bed. Hij keert heel snel weer terug en tilt me op. ‘Ik ben bang’ breng ik schokkerig uit. Samir draagt me naar de bank en legt erop neer. Maar ik vlieg meteen weer overeind. Mijn ogen staan vol angst maar ik ben opgehouden met trillen. ‘Aimee, hij zal jou of Damian echt niets doen. Hij houdt van jullie’ zegt Samir zachtjes terwijl hij langs mijn wang streelt en me bezorgt aankijkt. ‘Maar hij houdt niet van jou. Ik ben bezorgt om jou, Samir’ fluister ik zachtjes terwijl ik hem in zijn donker bruine ogen aankijk. Hij streelt langs mijn gezicht en drukt zijn lippen zachtjes tegen de mijne. ‘Ik heb je beloofd dat ik bij je blijf, dus dat doe ik ook, Aimee. Je bent het enigste meisje van wie ik ooit heb gehouden en dat zal altijd zo blijven. Als ik moet sterven om jou en Damian te beschermen, dan doe ik dat’ zegt hij lief. Ik kijk hem aan. ‘Je mag niet dood, nu niet en over 100 jaar niet. Ik heb je nodig, je bent alles wat ik nodig heb’ zeg ik. Samir slaat zijn armen weer om mijn lichaam heen en trekt me heel stevig tegen zich aan. ‘Aimee, jij en Damian is het belangrijkste in mijn leven, en ik doe alles om jullie bij me te houden’ zegt hij zachtjes. Ik voel zijn lippen op mijn haar. ‘Ik hou van je Samir’ fluister ik zacht. ‘Jij bent mijn leven’ luidt zijn simpele antwoord.

The Nanny [Aaron Ramsey]
Maak me blij en meen een abo op mijn nieuwe verhaal! (:

Reageer (4)

  • Queensbury

    agskjdf :9~
    Samir is echt een lieverd (bloos)

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    Aaahw!
    Wat lief <3
    Samir is zo'n lieve jongen!
    *doet me denken aan mijn Samir*:9~

    1 decennium geleden
  • Heretics

    OMFG. SAMIR JIJ BENT FUCKING LIEF! :9~

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    SAMIIII is te lief gewoon :o

    snel verder !! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen