Foto bij Schooldag 9

Rose liep door de gang, ze was op weg naar Spaans. Toen zag ze Sam lopen. Hij zwaaide naar haar. Toen voelde Rose een onverdraaglijke vlaag van woede en stormde ze op Sam af. Ze sloeg en schopte hem waar het maar kon. Sam deed helemaal niks. Totdat hij kreunend op de grond lag en 'Sorry, Rose.' uitkraamde. Toen liep Figgins door de gang en zag Sam liggen en hij zag Rose met een rood hoofd staan. 'Mee naar mijn kantoor.' zei Figgins rustig en hielp Sam overeind. Die viel gelijk weer om. Figgins haalde de schoolzuster.

'Waarom sloeg je Sam in elkaar.' zei Figgins. Rose gaf geen antwoord. Ze was enorm kwaad. 'Geef antwoord!' schreeuwde Figgins. 'HIJ HEEFT ME VERDOMME ZWANGER GEMAAKT!' schreeuwde Rose uit. Toen schrok ze van haar eigen stem. Waarom ging ze tekeer tegen het schoolhoofd. 'Echt waar? Ik haal hem wel even.' zei Figgins.

'Waarom heb je het verteld?!' vroeg Sam kwaad. Rose deed haar mond open, maar Figgins sprak voor haar. 'Je moet eerlijk kunnen zijn tegen het schoolhoofd.' zei Figgins. 'En daarbij, het maakt me allemaal niks meer uit, Sam Evans. Jij hebt het verkeerde gedaan, en daar moet je voor boeten.' zei Rose. 'Ik zie dit gedoetje door de vingers, maar laat dit nooit meer merken.' zei Figgins streng. Sam en Rose stonden op. Buiten zijn kantoor zei Sam nog: 'Ik haat je.' Maar Rose antwoordde bits: 'Mooi zo. Ga vooral door met me haten, kikkerlip.' Sam liep pissig weg.

Reageer (2)

  • Illea

    WOW hup Rose
    Haha die laatste opmerking, geniaal :D

    1 decennium geleden
  • Miyah

    wow GOOO ROSE xD
    (hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen