Foto bij Rewind Part Three

26-07-2007


‘Ehm goedemorgen mevrouw,’ stamelde ik en liet mijn ogen over de naamplaatje van de bel glijden. ‘Mevrouw Kaulitz,’ Ze glimlachte. Hoe moest ik nou in hemelsnaam IN HET DUITS gaan uitleggen dat ik mezelf had buitengesloten en ik even hun telefoon wou gebruiken om mijn knorrige zus te bellen. ‘Ik heb een probleem,’ begon ik. Het was één van de zinnetjes die altijd in die ‘Duits Voor Dummies’ boekjes stonden. Na heel lang proberen om uit te leggen wat ik bedoelde –wat ze absoluut niet begreep- vroeg ik hopeloos dat ze geen Engels sprak. Ze lachte en zei dat ze dat inderdaad deed. Oké, goed zo Emma! Je had jezelf heel wat vernedering kunnen besparen als je dat meteen had gevraagd! ‘Oh Thank God! Ik woon hiernaast. We zijn gisteren verhuisd, maar omdat ik nog geen sleutel heb gekregen heb ik mezelf vanmorgen per ongeluk buitengesloten en omdat iedereen nog slaapt horen ze me niet als ik op het raam klop en als ik aanbel is iedereen wakker en ze zijn nogal slecht gezind door de jetlag ziet u? Dus mijn vraag was of ik eigenlijk niet snel uw telefoon kon gebruiken om mijn zus op te bellen en te zeggen dat ze de deur moet komen open doen.’ Ze opende de deur verder en zwaaide met haar arm naar binnen. ‘Natuurlijk, kom erin,’ Ik knikte dankbaar en liet de hal in. ‘Vanwaar kom je?’ vroeg ze toen ik haar de woonkamer involgde. ‘New York,’ glimlachte ik en liep haar wat onwennig achterna. Ze vroeg zich nu vast af wat voor domme buren ze had. Haar ogen werden wat groter. ‘Dat is niet bij de deur.’ Ik kon horen dat ze moeite moest doen om de Engelse woorden correct uit te spreken, maar ik apprecieerde enorm wat ze deed. Ik had voor mezelf beslist dat ik nu echt wel mijn best zou gaan doen om Duits te studeren. ‘Mijn vader is overgeplaatst voor zijn werk,’ zei ik. Ze knikte begrijpend en wees naar de telefoon. ‘Ga je gang,’ glimlachte ze. ‘Bedankt,’ Ik ging in het zeteltje naast de telefoon zitten en nam de hoorn op. De telefoon ging een paar keer over tot ik haar hoorde. ‘Hey Tay, ik heb een probleem. Ik heb mezelf buitengesloten, kan je de achterdeur komen opendoen alsjeblieft?’ Ze mompelde iets wat ik niet verstond. ‘Ja tuurlijk, van waar bel je dan? Je gsm ligt hier nog op te laden,’ ‘Ik ben bij de buren,’ Ik hoorde wat gestommel. ‘Ik kom eraan,’ gromde ze nog half in slaap. ‘Bedankt,’ Ik legde de hoorn neer en stond op.

‘Bedankt’ glimlachte ik. ‘Graag gedaan hoor. Dus je hebt een zus?’ Ik knikte. ‘Ze is anderhalf jaar ouder, ze heet Taylor. Oh ik ben Emma trouwens!’ zei ik er nog snel achterna toen het me te binnen schoot dat ik me nog niet had voorgesteld. ‘Ik heb twee zonen, zal ik ze even halen? Het is een tweeling, eeneiig’ Ze liep naar de trap en riep hun namen. Blijkbaar heetten ze Bill en Tom. ‘Je mag trouwens Simone zeggen,’ glimlachte ze. ‘Simone,’ herhaalde ik. Ik stond er maar wat onwennig bij, zeker toen ik hoorde dat ze de trap af kwamen. Ze vroegen iets toen ze in de helft van de trap waren. Volgens mij betekende het ‘wat is er?’ Er verschenen twee lange jongens in de deuropening. Ik staarde ongelovig terug toen ze me vragend aankeken. Dit meende ze toch niet?

---
Alsjeblieft :'D
Sorry voor het niet posten gisteren,
maar ik ben enkel 's middag tien minuten thuis geweest en tegen de tijd dat ik thuis was, was ik echt doodop!
Laat weten wat je ervan vindt! :'D

Reageer (5)

  • NizVampire

    nu alweer laatste hoofdstuk Nou je hebt abo erbij

    1 decennium geleden
  • xLeutjeWicht

    aiii,,, smexy!!/
    2 geile beren op de trap.. sjalalalie, sjalalala(H)(K)

    1 decennium geleden
  • Assje

    Kent ze ze van TH??? öÖ ..of is het gewoon omdat ze in hun boxer naar beneden komen? *hinthint* xD

    Omg stel je voor dat jij naast hun woont!!! :O da zou super cool zijn :)



    Je verhaal is écht super!!! (Y)
    Ga je snel verder alsjeblief? (flower)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • Walkure

    wat meende ze niet? dat ze freaking lekker zijn (vooral diegene met de dreads ^^)

    1 decennium geleden
  • SilverSoul

    Sneeeel verder! =D
    Oh, je wilt weten wat ik ervan vind... Nou ik vind hem super leuk en ben echt giga nieuwsgierig xD

    Xxx <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen