Foto bij Rewind Part Two

26-07-2007


Taylor mompelde dat ik moest weg gaan toen ik aan haar schouder schudde. Ze was altijd nogal grumpy door jetlag. ‘Tay, ik ga ontbijt halen in die bakker verderop, wil je mee gaan?’ ‘Wat denk je nou zelf?’ Daaruit maakte ik op dat het een nee was. Ik lachte en trok het deken terug over haar hoofd. Ik trok bovenop mijn Lakers T-shirt en jeansshort Chandler zijn oude baseball jasje aan. Het mocht dan wel gedaan zijn tussen ons. Ik hield van dit jasje en hij was waarschijnlijk al vergeten dat ik het had.

Your lovely daughter Emma is buying breakfast. You should raise the limit on her credit card. She’s so sweet! Muhaha
Love, Em

Ik hing mijn belachelijke briefje op de koelkast en trok de voordeur dicht. Waar ik me het meest aan zou moeten aanpassen hier was dat ik niet met de auto mocht rijden. Wat een belachelijke leeftijd is 18 nou? Mijn ouders hadden voor Taylor en mij een fiets gekocht. Niet zomaar een fiets! Van die hele coole met tekeningen op de spatborden en lintjes aan het stuur. In New York had ik wel een fiets gehad, maar omdat ik die nooit gebruikte was hij nogal verroest en waren de banden kapot van de hele tijd op dezelfde plek te staan. Ik pakte mijn donkergroene fiets met goude klavertjes vier erop uit het tuinhuisje en reed eerste een paar rondjes in de tuin. Ze zeggen wel dat je fietsen nooit verleerd, maar het ging toch maar wiebelig in het begin. Ik fietste de straat uit en sloeg de hoek om waar ik die bakker had gezien in onze rit van de luchthaven naar hier. In mijn krakkemikkig Duits met veel gebaren kocht ik stokbrood en een paar koffiekoeken. Ik reed met mijn aankopen in het mandje voorin terug onze oprit op en de tuin in. Shit! Ik had geen sleutel meegenomen! Geweldig Emma, je hebt jezelf buitengesloten! Ik gluurde binnen langs het achterraam, maar er was nog niet veel te zien daarbinnen. Iedereen was nog steeds dood van de jetlag. Ik zag op de klok dat het elf uur was. Misschien moest ik mams bellen. Oh ja, dat had misschien wel beter gegaan als ik mijn gsm had meegenomen! Ik moest iets doen. Ik kon hier moeilijk blijven wachten tot er eigenlijk iemand op stond, want dat kon mijn familie kennende nog heel lang duren. Misschien waren de buren al wakker? Op goed geluk liep ik naar hun voordeur en belde aan. De deur ging open en daar stond ik dan met mijn mond vol tanden te staren.


---
WELKOM NIEUWE ABBO!s

Reageer (2)

  • Assje

    En daar stond Tom? Óf Bill mss? Of een oude pedo.. Geen idee xD
    Ga je snel verder alsjeblief? (flower)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • Walkure

    want daar stond Tom? -halfnaakt liefst-
    maar dat lijkt me niet echt, want dan zou het allemaal nogal redelijk snel gaan :'d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen