Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 7

reacties?

Jeffrey had de bal bemachtigd en Andrew liep als een gek op hem af en toen die bijna bij hem was schotte hij de bal naar mij waardoor jij scoorde. Je zag Andrew verbaast kijken waardoor je moest lachen. Jij:haha die was zo grappig. Jeffrey:high five! En je gaf hem een high five. Jij:’k zei toch dat ie gek is. Annelies:uhu ik zie het. Andrew:ja hoor roddel maar over mij! Jij:’k zou niet durven dat weet je toch. Ondertussen was de rest al terug bezig met voetballen terwijl jullie daar rustig zaten te babbelen.Na een tijdje kwam de leerkracht boos op jullie af. Leerkracht:en nu gaan jullie meedoen of je vliegt buiten! Jij:ah dus we mogen gewoon weggaan als het ons niet boeit,had dat dan eerder gezegd. Leerkracht: Demi! Buiten! Jij:pf oké oké je moet niet gaan beginnen smeken zenne. En je stapte rustig naar de kleedkamer toe. Je kleedde je weer om en ging daarna even naar buiten toe. Je haalde uit je rugzak een pakje sigaretten en een aansteker. Je stak een sigaret op en stak de rest weer weg. Nog geen 5 minuten later kwam ook Andrew aan. Jij:yo. Andrew:hey. Hij ging naast je zitten op het bankje en stak rustig ook een sigaret op. Jij:en waardoor ben jij eruit gezet? Andrew:ik nam het voor jou op en toen de bal langskwam schotte ik die tegen de leerkracht. Jij:ha nice! Andrew:ja seg ze wou dat ik mee voetbalde en dat deed ik alleen in plaats naar de goal te schotten was dat bij mij naar de leerkracht.jij:jeey voetbal met een nieuwe levende goal.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen