Gabriëlle pov
Ik wil opspringen, maar zijn handen op de armleuningen houden me gevangen. De hitte straalt van zijn blote borst, ik ruik zijn bedwelmende mannelijke geur. De woede in zijn gezicht maakt me bang.
Waterdruppels van zijn natte haar, vallen op mijn truitje, en ik zak dieper weg in de koele leren zetel toen ik voelde hoe de stof nat werd en mijn naakte borsten beroerde.
Net als ik mijn tepels hard voelde worden, richtte hij zijn donkerbruine ogen op mijn boezem. Het schaamrood stijgt naar mijn wangen. Waarom had ik die BH ook uitgedaan? Kan hij het zien?
‘Verroer je niet.’
Hij gromde het. Zijn vlijmscherpe blik weer op mijn gezicht.
‘Anders zweer ik je, dan krijg je een pak slaag.’
Ik begin te trillen en mijn hart klopt in mijn keel. Van zo dichtbij was zijn mannelijke schoonheid zo adembenemend. Zijn donkere wenkbrauwen en zijn hoekige jukbeenderen leiden niet af van zijn mysterieuze donkerbruine ogen, noch van zijn litteken op zijn hals. Als zijn blik over me heen gaat, zie ik de langste wimpers die ik ooit heb gezien bij een man.
‘Je kan me niet slagen.’
Meteen heb ik spijt van mijn woorden.
‘Breng me niet in verleiding.’
Zijn stem klinkt schor. Mijn hart gaat als een razende tekeer.
Daag hem dan ook niet uit, stomme trut dat ik ben.
Hij gaat rechtop staan en haalt zijn haar door zijn donkerblond haar. Zijn blik glijd weer naar mijn boezem. Mijn wangen werden nog roder dan dat ze al waren.
‘Je blijft maar trillen, je hebt geluk, ik slaag geen vrouwen.’
De minachting in zijn stem was de druppel. Mijn woede kwam naar boven.
‘Je hebt me kapot doen schrikken Rambo, wat zeg je daar van?’
‘Jij was in mijn tuin, onuitgenodigd.’
Er klinkt geen greintje verontschuldiging in zijn stem.
‘Wat had je dan gedacht, een rode loper?’
Voor ik mijn gedacht kan zeggen, draait hij zich om en wandelt hij naar de keuken. Ik zie dat hij lichtjes met zijn been trekt en vraag me af waardoor dat komt.




Lieve lezertjes
jullie zullen wel al hebben gemerkt dat er de laatste tijd niet meer zo deeltjes online komen. Dat komt omdat ik het ontzettend druk heb met school en ook nog een paar problemen thuis heb, waardoor ik minder kan schrijven of gewoon geen zin heb omdat het me allemaal teveel word :(
Daarom heb ik besloten een tijdelijke pauze in te lassen, zodat ik ervoor kan zorgen dat ik meer deeltjes kan schrijven voor jullie. Hoelang die pauze zal duren weet ik nog niet. Maar ik weet zeker dat die niet langer zal duren dan 2 maanden ofzo. Alléé, ik ga voor de zomervakantie proberen deeltjes online te zetten. Maar niet tijdens de examens want daar moet ik echt mijn best doen om mijn jaar te halen.
Echt sorry, hopelijk begrijpen jullie het een beetje. Als er iets is kan je altijd een PB sturen of in een reactie zetten.
Groetjes xx

Reageer (2)

  • lostxweight

    s6 met je examens
    tip: goed oefenen op examens van vorige jaren
    xx

    1 decennium geleden
  • Yongguk

    ;O Dat maakt niet uit hoor n.n doe maar rustig aan. :'D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen