dit is het laatste hoofdstuk voor deze vakantie!!!

‘Ik heb gister een brief geschreven.’ ‘over…?’ ‘ja daar over. Het was een kut brief maar ik kon er niet meer tegen. Ik heb hem al verstuurd en heb er spijt van… wat moet ik doen.’ Vraag ik hysterisch. Als beste vriendin weet ze wat ze moet doen en trekt me mee naar onze kamer. we hebben een even grootte kleding kast als kamer en houden met nog 3 andere een modeshow. Hun trekken onze kleding aan. Ze lijken heel erg op ons dus kunnen we zien wat het beste bij ons zou staan. Wij kunnen ook eigenlijk best een tweeling zijn als ik er nu over na denk. Het is zo gezellig dat ik alles al gauw vergeet. Die avond heb ik met Draco afgesproken, om te regelen wanneer we moeten komen. We sloegen het avond eten over zodat het niet zo opvalt. We willen zo snel mogelijk geweest zijn dus schrijven we samen een brief naar Hem. We sturen hem op met mijn uil en al snel zitten we weer in de leerlingen kamer.

We lopen de grootte zaal in, Charlis en ik. Vandaag zou weer de post binnen komen. We gaan zitten aan het einde waar vandaag weer alle bruggers weg moesten. Iedere dag worden de brugers weg gejaagd. Mijn uil komt aan en ik kijk snel naar Draco, hij schudt echter zijn hoofd als teken dat het nooit zo snel kan worden terug gestuurd. Ik open de brief en weet van wie die is, mijn ouders:

Het spijt me schat,
Draco is goed voor je. Er kan dan niks gebeuren.
Je mag met hem komen maar moet wel snel(volgende brief)
-ik kijk geschrokken naar Draco die ook terug kijkt. Hij heeft vast ook een brief van Hem.-
Ik lees verder:
Wil je echt dat wij… nou ja je weet wel?
Nou ja veel plezier, het spijt ons echt!
Wij hadden het ook anders gezien!
Moeder.

Ik open gauw de volgende brief:
Draco en Iris.
Jullie moeten samen volgende zaterdag ochtend komen.
We plannen dan ook gelijk jullie huwelijk.
En jullie eerste opdracht.

Ik kijk Draco lang aan en denk nu aan dat ik echt zo een word en met hem verder moet leven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen