dit is het enerlaatste hoofdstukje voor deze hele week.

ik word wakker en kijk naast me naar het bed waar normaal Charlis zou liggen maar daar ligt ze niet. Ik kijk dan maar door naar de klok en zie dat het al middag is. Ik versnel me in mijn kleding en ren naar de grote zaal voor eten.

Ik kijk om me heen en loop snel naar de tafel van Slytherin. Ik zie Charlis en loop er naar toe ‘waarom maakte je me niet wakker?’ vraag ik haar op normale manier. Ze kijkt verbaasd naar me op. ‘nou je zag vanochtend nog al bleek dus ik dacht die moet ff slapen misschien is ze wel ziek. Dus ja ik heb je ziek gemeld voor de hele dag.’ Zegt ze glimlachend. Ik moet grinniken aangezien ik weet dat ze hoort dat ik lichtelijk boos was. Ik ga naast haar zitten en kijk dan de tafel rond om te zien wie er nog mee bij zit. Ik zie een paar vriendinnen naar me kijken en kijk ze dan arro aan. Natuurlijk snappen ze het en kijken ze snel weg. Ik maak een beweging met mijn handen om te laten zien dat ik Charlis wil spreken. Natuurlijk staat ze gelijk op en zegt dat ze naar de WC moet ik zeg dat ik ff mee loop en we willen al gauw weg lopen ‘hey wacht ik moet ook wacht ff?’ horen we Denise zeggen ik kijk om en tover een glimlach op mijn gezicht ‘nee je moet niet.’ Ze snapt de hint en gaat gauw zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen