Foto bij 6.3

©bubbless

Ariane Granger
Ik liet Justin bij het horen van die veel te bekende stemmen meteen los en sloeg mijn hand voor mijn mond. 'Shoot.' piepte ik. Jordan keek me niet aan maar Chaz mompelde. 'Dat kun je wel zeggen ja.' Ik keek Justin even aan en rende toen de keuken in.
Ik hing onder de kraan en spoelde mijn mond. Tegelijkertijd sloeg ik met mijn linkerhand tegen mijn gezicht aan. Bah bah bah, wat had ik gedaan. Alles wat niet in de planning stond, dat is één ding dat zeker is. En dan hadden Ryan, Chaz en Jórdan het ook nog gezien. Smooth, very Smooth.

Justin Drew Bieber
Zodra Ariane wegwas staarde Ryan me aan. 'Dude?' Ik haalde mijn schouders op. 'Het gebeurde gewoon.' Chaz keek me cynisch aan en begon toen te klagen. 'Ik mocht Ariane graag, en nu krijgen jullie iets en dan gaat het uit en kan ik haar niet meer zien omdat dat niet eerlijk is.' Jordan keek me gewoon boos aan. 'Je wéét dat ik haar leuk vond.' zei hij en ik zag dat zijn vuisten balden. 'Ja, maar jij jaagde haar weg.' Riep ik boos terug. Het werd stil en op de achergrond klonk het gekletter van de kraan. En Chaz begon keihard te lachen. 'Wat?' Vroeg ik verbaasd om zijn reactie. 'Gast, ik denk dat ze haar mond aan het spoelen is.' Ryan rende voor ik hem kon tegenhouden naar de deur en keek om het hoekje en begon toen hard te lachen, zohard dat hij op de grond kwam te liggen. 'Rot op.' zei ik, maar ook ik moest moeite doen om me in te houden. Jordan keek alleen maar boos en liep toen de deur uit. 'nou, daar zijn we ook weer vanaf.' mompelde ik en grinnikte toen Ariane terug kwam. 'Speeksel blijft drie maanden in je mond hangen, wist je dat?' vroeg Ryan met een speelse grijns. Haar ogen sperde zich open en ze keek hem geschokt aan. 'Ieuw.' mompelde Ryan en Ariane tegelijk. Ik keek een beetje beledigd. 'Wat nou?' zei Ariane, 'dit stond niet in mijn planning hoor.' verdedigde ze zich. 'Jij kusste mij!' zei ik, nu ook verdedigend. 'Niet.' 'Wel.' 'Niet.' 'Wel.' 'Niet.'
'Rot op jongens.' zei Chaz en hij pakte de microfoon. 'Ik ga voor jullie zingen'


Zo dit was officieel het laatste hoofdstukje voor de vakantie :Y)
laat lekker veel reacties achter zodat de inbox lekker vol is (:
dan komen er vanaf die zaterdag heel wat hoofdstukjes om het goed te maken oke?
Xliefs<33

Reageer (20)

  • Colourcake

    haha geweldig weer xD

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Nonkel Chaz zal het wel oplossenxD
    Verder(flower)(H)

    1 decennium geleden
  • Uneventful

    ik hoop nog steeeds op die 0.0000000001 procent :D

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    Fijne vakantiee allebei<33
    hahaha echt i likeee this storieee<333

    1 decennium geleden
  • xFaganax

    muhahaha :p
    Verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen