6.2
Justin Drew Bieber
'You were working as a waitress in a Coctail bar.. When I met you.' Zong ik. Het was het liedje don't you want me baby, ik had het haar eerder al horen meezingen met haar ipod. 'Don't, don't you want me? You know I won't believe you when you say that you don't need me..' Ze deed haarogen open en we zongen samen het refrein en ik draaide me om en begon in het rond te dansen. Toen ze mijn rare capriolen zag begon ze te lachen en moest ze zich concentreren om nog iets normaal uit te kunnen brengen. 'I was working as a waitress in a coctail bar, so much is true.' Ik knipoogde naar haar in het tussenstukje en ze giechelde zachtjes voor ze doorzong. Ik keek haar doordringend aan tijdens het tweede refrein en wenkte haar dichterbij. Voorzichtig huppelde ze naar me toe, bang om over de snoer te vallen. Ik trok haar tegen me aan en danste net zoals we gisteren in de discotheek hadden gedaan, ze grijnste aanmoedigend naar me en we zongen het laatste stukje, de laatste tonen stierven weg. Ik boog me naar haar toe en zag dat Ariane haar ogen sloot. Mijn lippen raakten haar wang en ze deed ze verbaasd weer open maar glimlachte toen. 'Je kan mooi zingen.' vertelde ik haar. Ze grinnikte, 'Ik kan beter dansen dan ik kan zingen.' En ze zapte door naar een ander liedje op de singstar cd. 'Nu mag ik kiezen.' Braaf sloot ik mijn ogen en wachtte af. Tik Tok van Ke$ha schalde door de kamer heen en Ariane danstte vrolijk om me heen. Ik grijnsde en begon mee te doen. Er ontstond een heel sexy kontenschud dansje in alle richtingen waardoor we de slappe lach kregen. Aan het einde sloeg Ariane haar armen om mijn nek en ik besloot dat ik er nu maar voor moest gaan. Ik drukte zachtjes mijn lippen op de hare en voelde dat ze zich overgaf. Voorzichtig streek ik met mijn tong langs haar lippen en na een korte twijfel opende ze haar mond. 'What The Fuck?' hoorde ik achter me.
Jep wij vonden het tijd voor een 1e kus
No worries, ze zullen niet meteen een klef stelletje worden, als je Ariane ondertussen een beetje begrijpt snap je dat
Anyways, nu komt dé mededeling die jullie misschien niet leuk gaan vinden. Lisa en ik gaan allebei tot zaterdag op vakantie (onze ouders zijn vrienden, vandaar) En er is 0.0000001% kans op internet. We kunnen dus pas volgende week zaterdag iets posten. Houd astjeblieft je abo gewoon er wordt zo snel mogelijk iets geschreven (:
Love y'all <333
Xliefs
Reageer (6)
NEEEEE dat is gemeeeen pleaaase nog een stukjeee <33 (:
1 decennium geledenI LOVEE IT(flower)