7 Princess
'EINDELIJK!' Ik liep naar mijn kluisje met Caitlin. We hadden net onze laatste les gehad, aardrijkskunde. Aardrijkskunde zeg ik je. Kom op, mensen. Ik hoef echt niet te weten waar Kazachstan ligt. Ik wil alleen maar weten waar het winkelcentrum ligt. En de starbucks ofcourse. Op het laatst vroeg onze leraar of we vragen hadden. Ik had een vraag, 'Waarom zoekt u geen leven?' vroeg ik heel beleefd. Hij knipperde met zijn ogen en de klas barstte in lachen uit. Ik dacht heel even dat Caitlin dood ging van het lachen, geen grapje. Hij had lachend geantwoord met: 'Tsja, ik zou veel liever een prins zijn, maar iemand moet jullie aardrijkskunde leren. Waarom dan niet een charmante leraar?' Ik mocht meneer Lopez wel, zoals hij heette. Elke andere leraar zou me weggestuurd hebben. Maar hij kon er juist om lachen. 'Melissa, ik moet gauw naar huis' zei Caitlin nadat ze een smsje op haar IPhone had gelezen. 'Waarom?' vroeg ik zuchttend. Ik had echt geen zin om met Justin naar huis te lopen. 'Christian is van zijn fiets gevallen en heeft een gebroken arm' Ik keek haar pruilend aan. 'Aaawh' zei ik. Christian was echt een schatje, ik beschoude hem als mijn kleinere broertje. 'Ik kom heel snel langs bij hem!' zei ik. 'Wens hem maar beterschap' Ik gaf Caitlin een knuffel en kus op de wang. 'Doeg mopppieee!' riep Caitlin terwijl ze haar tas pakte. 'BYEEEEEEEEEEEEE!' schreeuwde ik. Caitlin liep lachend weg. 'Nu naar Justin' zei ik zuchtend. Ik pakte mijn tas en liep de school uit. Ik zag Justin, Chaz en Ryan bij het muurtje van de school staan. De zon scheen en het was best warm. Door de zonneschijn zag je de mooie gloed van Justins haar. 'Justin' Justin keek me aan met zijn prachtige bruine ogen. Hij reageerde niet en keek me stug aan. Chaz daarintegen vroeg wat er was. 'Ik wou vragen aan Justin, of ie me naar huis kon brengen?' zei ik. Gosh Justin deed zo kinderachtig. Ugh.. Justin zuchtte en liep naar me toe. 'Kom' fluisterde hij. 'Doeg uhh jongens' zei ik nog verbaast dat Justin meekwam. Ik had een hele oorlog verwacht, met veel bloed en scheldwoorden -ghihihi- todat ie kwam. Justin pakte twijfelend mijn hand en we liepen samen richting huis. Er was een stilte. Geen ongemakkelijke stilte. 'Justin' verbrak ik de stilte. 'Ja?' zei zijn prachtige stem. 'Waarom deed je vandaag zo?' Justin keek me fronsend aan. 'Zo wat?' Ik kuchtte en speelde met mijn handen. 'Nou.. Alsof je boos was, omdat ik Ryan knuffelde?' ik was bang om de woorden uittespreken. Bang voor Justins reactie. Maar toch deed ik het. Ik moest weten wat er was. Justins blik ging van lief naar chagarijnig. 'Gewoon.. Niks, ik.. Vergeet het oke?' Ik knikte vaag. Al kon ik het niet vergeten. Waarom deed ie zo? 'Oke, prinses Melissa vergeet het wel' plaagde ik hem. Hij glimlachtte en gaf me een duwtje. 'THA FUCK WAAROM DUW JIJ MIJ?!' gilde ik hysterisch. Justin grinnikte en rende weg. 'BIEBER KOM HIER!' 'Neeee' riep Justin. Ik deed mijn hakken uit en rende achter hem aan. Want een wijze tip: REN NOOIT MET HAKKEN!
~Kort, maar ik ga op vakantie. Als ik terug ben, komen er 4 stukjes. OP 1 DAG IK BELOOF HET. Promis. xxx #love
Ik kom ongeveer over 5 dagen terug. Misschien iets korter of iets langer. Is niet zeker, Duitsland. #lol
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Trouwens ik heb een abbo minder Niet leuk, vinden jullie het verhaal nog leukk? Ik wil heel graag 15 abbos, dan krijgen jullie sws elke dag een stukje! Wie helpt mij naar de 15 abbos?
Reageer (1)
<333
1 decennium geleden