Foto bij carlos you cray fool 2 :D

gabriella pov.
ik open langzaam men ogen. ik kijk de kamer rond en herken die niet dan komt alles weer terug van gisteren. ik en kelly hadden nog een hele tijd gebabbeld en we kwamen eigenlijk goed overeen. het werd al snel laat en ik heb men koffer dan uitgepakt.dan heeft ze me komen zeggen dat gusatvo pas morgen kost komen omdat hij nog dingen moest doen en dat hij pas morgen middag thuis zou zijn. ik stap hyper men bed uit en ren naar de douche en was me rap en vergeet men haar zeker niet. dan droog ik me af en en kleed me aan en droog dan men haar en ren dan naar beneden. ik pak een enorme kussen bed en gooi het op de bovenste tree en spring erop en glij zo van de trap. als ik beneden kom zijn alle pluimen deruit en zie ik dat de hele trap eronder zit. ik grinnik. oeps... ik deed dit altijd met men beste maatje. al snel voel ik me bedroefd. ik zie dan opeens een raar kaal ding die me duivels aankijkt. ik schrik en het rent naar me toe. ik schreeuw en heb niet door dat de deur open gaat. ik loop weg van de kat en zie het beeld niet staan en bots er recht tegen ik probeer het nog te pakken maar het valt kapot op de grond. "oepss.."zeg ik met grote ogen en kijk naar de deur en zie gustavo daar staan met kelly die geschrokken kijkt. hij zucht en glimlacht. "zo heeft ze de eerste keer men beeld ook gebroken."zegt gustova glimlachend. ik glimlach voorzichtjes terug. "wat ben je gegroeit gabriella."zegt gustavoblij en stapt op me af om een knuffel te geven. ik glimlach en knuffel hem en zie hoe kelly opgelucht adem haal. dan laat hij me los. "en hoe gaat het nog met je?"vraagt hij. "goed é met jou?"vraag ik hem nu. hij knikt als teken dat alles goed gaat. "kom dan leid je een beetje rond."zegt men nonkel en ik volg hem als een hondje. hij toont me echt alles aan me het toilet tot de living kamer.dan zetten we ons neer en komt kelly naar ons toe. "gustavo we moeten naar de studio we moeten hun nieuwe song nog opnemen."zegt ze gehaast. dat sommige mensen zo druk kunnen bezig zijn en gestresst raken. "mag ik meeee?? alsjeblieftt?"vraag ik smeekend. ik heb geen zin om met die duivelse kat hier te zitten. hij zucht en knikt. ik maak een urika geluidje en doe men dom dansje. hij kijkt me glimlachend aan net als kelly. ik grinnik en we vertrekken en stappen al snel in de limo. wat er heel sjieek uitziet. ik doe de raam open steek de helft van men lichaam deruit en schreeuw blij. waarom ben ik opeens zo happy? maar ik denk niet lang bij deze vraag na want gustavo sleurt me weer in de auto.ik kijk hem veronschuldigend aan met een glimlachje. zen strenge blik is al snel weg en kijkt me glimlachend aan. dan stopt de limo en spring ik deruit.

Reageer (1)

  • JKaulitz

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen