Ik was paar dagen op vakantie dus vandaar dat ik tijdje niet geschreven heb!!

Ik word echt zo blij als ik kudooos en reactieees krijg!

Ibrahim,

Met zn vieren lopen we over het strand, we hebben net lekker gegeten en kijken nu naar de zonsondergang. Ik heb Noah stevig vast en nietszeggend lopen we over het strand. Ik kijk even achter om en zie David en Sophia een eind achterlopen. `Die hebben vast privacy nodig` zeg ik lachend tegen Noah, ze kijkt achterom `aah moet je kijken hij gaat op zijn knieen` ik kijk achter om en zie David op zijn knieen voor Sophia. Hij had me gezecht vanochtend dat hij de ring had en alleen het geschikte moment nog moest hebben. `Kom laten wij dan naar huis gaan` zij ik tegen Noah. ` Ja laten we dat doen die hebben genoeg aan elkaar nu` we staken onze duimen op naar hun en liepen hand in hand verder.
Thuis aangekomen plofte we op de bank, en trok Noah boven op me. `Moe?` `hhmm beetje hoezo?` als reactie gaf ik haar een kus op haar lippen, ik tikte met mijn tong tegen haar lippen aan en speelde een spelletje met haar tong, ik beëindigde de kus en draaide haar om zodat ik boven op haar lag en gaaf haar kusjes in haar nek en ging langzaam naar beneden richting haar borsten. Ze trok mijn shirt uit en ik gelijk haar topje ook en kuste haar tepels, een zachte kreun verliet haar mond wat mij deed grijnzen, ik trok haar broekje uit en streelde haar clitoris, ze ging boven op me liggen en trok mijn broek en gelijk mijn boxer uit plagend gaf ze kusjes rond mijn lid en begon ze een beetje tegen me aan te schuren, `ik wil je lieverd` ik keek haar diep in de ogen en zag een gelukzalige glans, langzaam kwam ik in haar en begon te stoten, `O nootje` kreunde ik, en drukte mijn lippen weer op die van haar. ik voerde het tempo steeds een beetje op en we kwamen hijgend klaar. Ik sloot Noah in mijn armen en zag een traan over haar wang glijden, `Eej Schatje wat is er deed ik je pijn?` `Nee joh ik ben zo gelukkig met jou, je bent zo lief, en daar word ik een beetje emotioneel van sorry` Ik glimlachte om haar emotie en gaf haar een kusje op haar slaap. `Laten we in bad gaan` zij ze toen zachtjes, ik knikte en tilde haar op naar boven.


reactie(flower)

Reageer (3)

  • QueenMary

    waat liiiieef (flower)

    gezecht = gezegd :$


    snel verder hoor _O_

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    omg omg ik ben getrouwd! met mijn david omg ik huil snel verder

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Awhh wat lieff:9~

    Snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen