ik voel hoe ik heen en weer wordt geduwd. ik open men ogen en hoor de kalme ademhaling van paul.ik glimlach als ik hem zo koddig hoor slapen. dan herriner ik me weer dat we in men familie zen caravan slapen. de bediende van men ouders rijden ons naar Spanje. ik ben zo blij dat ik terug naar men oude huis gaan. hopelijk keuren ze paul nu ook goed. ik heb ook twee schatten van ouders. men vader ziet er misschien groot en breed uit maar vanbinnen heeft hij een hart van speculaas. men moeder is altijd zacht tegen me en kan geen moment zonder me. ze had het dan ook moeilijk om me los te laten naar la push. ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren op paul. maar ik weet zeker dat men ouders hem zouden mogen. hij werkt goed is een echte man en niet zo één die rap op geeft want daar krijgt men vader de kriebels van. wat men vader ook haat is als iemand zen plek niet weet zijn. zoals iemand was een keer heel onbeschoft tegen men vader twee tellen later had men vader met zen helm nog aan van de brommer gestapt naar de man to gegaan en de man een kop stoot gegeven met zen helm aan. die man is was zeker 10 minuten knok-out. de man rent nu iedere keer naar de andere kant van de straat als hij men vader ziet. ik moet nog lachend terug denken aan toen men moeder dat eerste keer vertelde. ik kruip voorzichtjes om hem heen. hopelijk toch. gelukkig heeft hij het niet door en tast ik de caravan af op zoek naar iets te eten want men maag gromt als een beer!dan voel ik de koude koelkast en open ik het. ik voel dat er nog chocolademousse is.ik open het en pak een lepel uit één van de schoven. ik proef van de chocolademousse en smaak dat het de heerlijke witte is met nootjes derin. ik eet al snel verder en geniet van men lievelings desert. als het op is zoek ik de vuilbak en gooi ik het vuiligheid derin.

Reageer (3)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen