[J]ustin's nique ongs [T]hat nspire [N]ations
elieve n [E]verything ecause [E]verything's [R]eachable
<3

denise p.o.v/b]
We zaten bij starbucks, we hadden besloten dat we het tussenuur en de pauze ook hier doorbrachten. "Denise, wanneer ga je eigelijk naar Justin?" Vroeg Emy. "Na school, ik ga eerst me spullen pakken en dan komt Pattie me ophalen" het moment kwam steeds dichterbij, over nog minder dan 3 uur zou ik Justin zien. "Hoe laat is het?" Vroeg Greg. "Het is kwart over 1" zei Chaz. "Dan moeten we over een kwartier terug op school zijn" riep Ryan geschrokken. Vlug stonden we op en liepen we starbucks uit. Waarom hadden we niet met de auto gegaan.. "Niet zo snel, ik ben niet snel op deze schoenen" riep Emy. Ik keek naar haar schoenen, ze had haar nieuwe hakken aan. "Ik loop wel met je mee" zei ik en ik stond stil om op haar te wachten. De rest stopte ook en we liepen gewoon verder. Toen we bij school aan kwamen was het plein al helemaal leeg, we waren te laat. We liepen de school in en pakte onze tassen. "waar moeten we heen?" vroeg ik. "naar aardrijkskunde" we liepen de trappen op neer het aardrijkskundelokaal. We liepen het lokaal binnen. "waar komen jullie zo laat vandaan?" vroeg de docent. niemand zei iets, dus besloot ik maar te gaan praten. "dat maakt jou niks uit, je krijgt toch wel betaald" zei ik en ik liep naar mijn plaats. De rest ging ook zitten. "ten eerste, ik ben voor jou een u, ten tweede als ik vraag waar jullie vandaan komen heb jij gewoon antwoord te geven" zei hij. "ke" zei ik alleen maar waardoor hij mijn naam op het bord schreef. "ik kan haar naam beter schrijven op het bord" zei Chaz en hij stond op. Hij liep naar het bord en veegde mijn naam uit, en schreef 'eend' op het bord. Hij liep terug naar zijn plaats en ging zitten. de hele klas barstte in lachen uit. "dus jij vind mij een eend?" ik draaide me om en keer Chaz beledigd aan. "nee, maar dat was het eerste wat in me opkwam" zei hij lachend terug. de docent liep het lokaal uit. "wat gaat hij doen?" vroeg Emy. Even later kwam hij terug met een stapel papieren. Hij legde een papier op mijn tafel, op Chaz' tafel en op Emy's tafel. "waarom hun wel en wij niet" zei Ryan en hij wees naar Greg en naar zichzelf. "alsjeblieft" zei de docent en hij legde ook een blad op de tafel van Ryan en Greg. "HEAY, dat is gemeen, ik deed niks" zei Greg. "dat heb je dan aan je vriend te danken" zei de docent en hij draaide zich om. "wat? Hij mijn vriend? Ik ken hem niet eens, wie ben jij?" ik en Emy gingen helemaal stuk. "jullie kunnen dat allemaal overschrijven, aan het einde van de les niet af, is na de les afmaken" zei hij en hij ging verder met de les. Ik keek Emy aan. Emy knikte en we pakte alle twee een blaadje uit ons schrift. We begonnen, we schreven van iedere zin de eerste en de laatste paar woorden op, dat werkte altijd. Toen we klaar waren draaide ik me om nar Chaz. "wazzup?" vroeg hij. "wij zijn al klaar" zei ik. "ja, maar jullie spelen vals, ik niet ik schrijf alles over" zei hij. Ik keek naar zijn blaadje, het enige wat er stond was eend, paashaas, kuiken en andere dieren en rare dingen. "oeee, schrijf op kerstman" zei ik en ik klapte in mijn handen. Hij begon te lachen en schreef kerstman op. "en sinterklaas" zei Emy. Chaz had honderden woorden op zijn blaadje staan toen de bel ging. We pakte allemaal onze blaadjes en legde ze op het bureau, we liepen daarna snel de klas uit. "freedomeee" schreeuwde Emy door de gang. Het enige wat ik nu nog moest doen was mijn boeken in mijn kluisje stoppen en naar huis, daar mijn spullen pakken wachten op Pattie.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen