Foto bij Rewind Part One

25-07-2007


Ik zeulde mijn koffer uit de taxi en trok hem de stoep op. Hello Germany. Met mijn zonnebril op mijn neus en de zon in mijn gezicht trok ik mijn zware koffer tot aan onze nieuwe voordeur. Taylor lachte me uit omdat ik amper vooruit ging. ‘Je bent zo’n slappeling!’ riep ze. Ik stak mijn middenvinger naar haar op zonder me om te draaien en ging verder in mijn slakkentempo. Eenmaal binnen gooiden we alle vensters open om die duffe lucht van het wekenlange leegstaan weg te krijgen. Het zag er allemaal nogal saai uit zonder onze meubels. De reden waarom mijn koffer zo zwaar was, is omdat ik geprobeerd heb om àl mijn kleren er in te proppen. Ik wou echt het risico niet nemen dat één van onze dozen verloren ging en dat toevallig mijn dierbare kledij zou zijn. De meubels zouden volgens paps deze namiddag aankomen. Alles was wel al geschilderd zodat we dat niet meer moesten doen. De nieuwe keuken stond er ook al in. We hadden het hier flink opgeknapt, ook al bleven we waarschijnlijk maar drie jaar. Ach ja, zo konden we het duurder verkopen had paps gezegd waarop mams beaamde dat het belangrijk was dat we ons hier thuis voelde.

Na wat hulp van Taylor had ik mijn koffer tot de eerste verdieping gekregen en hem mijn kamer ingerold. We hadden de muren in een hele lichte muntkleur laten verven en de zijmuur tegenover het raam had een jaren 90 print met dezelfde kleur. Het fijne aan verhuizen was dat je iets totaal anders van je kamer kon maken. Mijn slaapkamer in New York was heel erg druk en kleurrijk geweest. Ik had beslist voor mezelf dat ik het rustiger ging doen deze keer. Dit was overigens totaal anders dan New York City.

Ik draaide me om toen er op de deur geklopt werd. ‘Hier, van paps. Om je Duits bij te schaven,’ Ze gooide me een dik woordenboek toe. Hij viel stuntelig uit mijn handen. Ze wist dat ik slechte reflexen had. ‘Er zit een cd-rom in om te oefenen,’ lachte ze en draaide me haar ogen. Vervolgens verdween ze in deur recht tegenover de mijne. Het was vast geen slecht idee om dat hele ding vanbuiten te leren, maar aangezien het geen school was functioneerden mijn hersens niet. Ik besloot het boek te laten voor wat het was en ging mama beneden helpen. Je kon tenslotte nog niet veel doen in een lege kamer.



---
Wat vinden jullie?
& wat zal er nog gebeuren volgens jullie :'D
Oh ja let vooral altijd goed op de datum bovenaan het deel!
Reactiiies? <3
PS: er zijn mensen die reageren, maar nog geen abbo hebben (een kleine tip ;D)

Reageer (3)

  • Assje

    Tis just..kwas vergeten een abo te pakken öÖ
    *neemt abo* voila :) <3
    Mmmh..ik ben wel benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren..
    dus.. Ga je snel verder alsjeblief? (flower)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • SilverSoul

    Verdeeeeer! =]

    Xxx <3

    1 decennium geleden
  • Walkure

    Ik vind dat je heel leuk schrijft (vooral 2e & 3e deeltje)
    What's next?: a lot of drama, love, fun? ik lees het wel ;] maw: ik neem een abo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen