Foto bij Back home

Ik pak mijn fiets en zet hem in de schuur. Mijn moeder komt na me toen en geeft me een knuffel. 'Hoi schat hoe was het op school? Leuke vriendinnen? Lekker geshopt?' 'Haha ja hoor' Antwoord ik. 'Kom maar gauw binnen dan kunnen we gelijk eten.' 'Is goed' en ik loop naar binnen. 'Laat eens zien wat je allemaal gekocht hebt!' Ik laat als eerste mijn bb zien. 'Wauw was die niet te duur?' vraagt mijn moeder. 'Nee hoor. Het was in de aanbieding. Voor de helft van de prijs plus nog beltegoed' loog ik. 'Ik pakte mijn blauwe outfit en alle accessoires uit de Shoeby tas. 'Kijk mam'
'Ehh meisje is dat niet een beetje te ehh' 'Nee hoor mam harstikke in en hip!' 'Ehh oke. Dan vind ik het mooi haha' Ik gaf mijn Douglas tasje aan mama. Mijn moeder haalde alles eruit. 'Wauw goeie en mooie make-up' 'Leuk he.' Ik pakte alles in en bracht het na boven. Ik legde alles op mijn bed en ging weer na beneden. Ik ging aan tafel zitten. 'Wat eten we mam?' 'Een ovenschotel' 'mmm lekker' Ik deed de pan open en schepte op. 'En hoe was jou'n dag Sylvia?' 'Net zoals altijd mam' Antwoordde Sylvia. Sylvia is mijn zus van 16. Ze is model en heeft zelfs haar school daarvoor opgezegd. Ik ben jaloers op haar. Ze heeft een geweldig figuur, ze heeft succes bij de jongens en ze gaat elke avond uit terwijl ze elke morgen om 6 uur weer fris en fruitig bij haar werk staat. We zijn klaar met eten. Ik zet mijn bord in de afwasmachine en ik ga naar boven. Ik ga achter msn en ik zet leuke muziek op.

Reageer (1)

  • Melissa_

    Leuk, verder! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen