02. gasten super.
Amy en ik zijn net bij ons huis aan gekomen als er twee koetsen aan komen rijden. We zadelen snel onze paarden af en zetten ze in de stal.
Ik wil het huis in lopen als moeder aan komt gerent. 'Waar zijn jullie van plan naar toe te gaan? jullie komen niet binnen met die vieze kleren hoor.' zegt moeder in paniek. 'Wat is er miss met deze kleren ik hoor de dieren er ook niet over klachen hoor.' zeg ik geiriteerd. Ze wil altijd dat we er perfect en netjes bij lopen, maar ik wil dat helmaal niet.Ik voel me veel beter in comfortabele kleren.
'Niet zo brutaal jongedame, dit zijn heel erg belangrijke gasten.' zegt moeder boos. 'Ja net als alle andere gasten, ik geef er niks om.' zeg ik. 'Luna Saphira Avelone je gaat nu naar je kamer en kleed je om en jegaat je gedragen.' oee nu gaat ze dreigen. achja lat ik maar een lief dochtertje zijn en een keer gaan luisteren. 'Oke moeder ben al onderweg' zeg ik. 'Oke, Amethist jij gaat mee en zorgt dat ze zich gedraagt.' zegt moeder bits. 'Oke moeder'zegt Amy.
Een half uurtje later zijn Amy en ik helemaal omgekleed en opgedoft voor de gasten. Ik heb mijn Lange bruine krullen half opgestoken en Amy heeft haar lange stijle zwarte haar in een vlecht met een bloem.
We lopen naar beneden de eethal in.
De tafel staat vol met eten en er zitten al veel mensen aan.
Er is een oudere man met grijs haar die waarschijnlijk de leider is.
verder is er nog een mollige oudere vrouw, een meisje die er behoorlijk tuttig uit ziet, een jongeman van ongeveer 20 en een meisje van mijn leeftijd mt een aardige glimlach.
'Dames en heren ik wil uw allen voorstellen aan mijn dochters.' zegt mijn vader. Hij loopt naar Amy en lecht zijn hand op haar schouder.
'Dit is mijn oudste dochter Amethyst Equador Avelone.' hij loopt naar mij en lech zijn hand op mijn schouder. ' Dit is Luna Saphira mijn jongste trots.'
Het eten was overheerlijk en de mensen vielen ook wel mee. Ik ga vroeg naar bed en val meteen in slaap.
Reageer (1)
snel verder
1 decennium geleden