Foto bij want something to drink

sorry dat het zoo lang duurde mijn inspiratie was op

Ik wil rechtop gaan zitten, maar Demon lijkt dat niet goed te vinden. Hij duwt me trug naar achter. Stefan ziet het en trekt Demon van me af. 'Wat doe je?' roept Demon boos naar Stefan. 'Je zag toch dat ze het niet wilde,' zegt Stefan lichtjes geïrriteerd. 'Voordat jij binnen kwam, vond ze het anders niet zo erg hoor!' roept Demon. Stefan richt zich tot mij. 'Wil je wat te drinken?' vraagt hij lief. Ik knik en sta op en loop met Stefan mee. 'Wat wil je?' vraagt Stefan aan mij. 'Doe maar een water,' zeg ik verlegen. 'Een water voor mevrouw, komt er aan,' zegt Stefan terwijl hij een glas pakt. 'Sorry voor mijn broer, hoor,' verontschuldigt Stefan zich. 'Ik had liever niet dan hij je mee nam, maar als ik er iets tegen doe, vermoordt hij me,' zegt Stefan. Opeens moet ik aan Stefans been denken in het bos. Ik denk er niet bij na en vraag: 'Hoe is het trouwens met je been?' Verbaasd kijkt Stefan me aan. 'Had je dat gezien dan?' vraagt hij. 'Ik zag je een beetje mank lopen,' zeg ik. 'Oké,' zegt Stefan, 'Ik liep tegen een boom aan.' Hij wuift het weg. Stefan geeft mij mijn glas water.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen