Foto bij countdown

Sorry dat ik gisteren niet geschreven heb ):
Gister was ik ziek dus had ik even wat anders aan mijn hoofd.
Maar ik heb gelukkig een tussenuurtje!! Enjoy!!<3

Er verschijnt een soort waas voor mijn ogen. We moeten dit overleven. 14 seconden. Ik wip Mathijs zijn stoel op twee poten en begin te slepen. 13 seconden. “Fay? Wat doe je?” vraag Mathijs verbaast. 12 seconden. Ik kan niet antwoorden, ik ben te druk bezig met wegkomen. In mij zit een soort krachtige energie, die mij ertoe zet dit te overleven. 11 seconden. Alles lijkt in slow motion te gaan. Ik sleep Mathijs samen met zijn stoel over de grond en ondertussen houd ik de teller in de gaten. 10 seconden. We zijn bijna bij uit de kamer. 9 seconden. Ik heb alleen geen idee hoe groot de explosie van de bom zal zijn, misschien is wat ik nu doe volkomen zinloos. 8 seconden. Ik sleep Mathijs met stoel en al de gang in. De bom is uit het zicht, maar in mijn hoofd tel ik verder af. 7 seconden. Ik sleep verder, mijn gedachten zijn uitgeschakeld, er gaat mijn één gedachte door mijn hoofd. We moeten dit overleven. 6 seconden. Ik kijk achterom. 5 seconden. Een paar meter bij mij vandaan zit een inham in de muur. 4 seconden. Ik verzamel al mijn kracht en sleep zo snel als ik kan. 3 seconden. De inham is te ver. 2 seconden. Het is nu of nooit. Ik werp Mathijs en de stoel in de inham en duik er zelf boven op. 1 seconde. Het volgende moment explodeert de bom.

Reageer (5)

  • Alissaatje

    Aaah(A)
    Snel verder!(flower)(K)

    1 decennium geleden
  • loveer

    holy!!!!:O:O:O:O:O snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • NIALLHORAN

    holy crap!:O

    1 decennium geleden
  • Dinnetje

    :|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|<


    zegt genoeg niet?

    WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAH, mega goed geschreven!
    LOVEIT, baby I like it! Mhahahaha.

    SNel verder(flower)


    nu grote wiskunde toets leren(huil)

    1 decennium geleden
  • Raveness

    OMG, zij is zo dapper!!

    snel verder!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen