~Alexandra~

Niet te geloven dat ik hier lig met tom.
Mijn ouders zijn altijd een beetje tegen ons relatie geweest,
maar ondanks dat zijn we nu al een jaartje samen
en het was het beste jaar van mijn leven.
Normaal zou ik nooit zo rustig met hem kunnen gaan picknicken
of ook maar iets doen. Maar mijn ouders zijn gelukkig al bij gedraaid.

'alex en papa hebben gisteren weer hevige ruzie gehad.'
'waarom hebben ze nu weer ruzie gemaakt?' vraagt hij verwonderd.
Ik had hem moeten laten slapen,hij lag daar zo vredig.
'omdat alex niet mee wilt op vakantie en mijn papa vond dat niet kunnen en je weet hoe koppig ze alletwee zijn hé liefje.'
'dat is typisch je broer hé, gelukkig heb jij het karakter van je moeder, niet waar schat?' Ik moest lachen om zijn reactie.
'Al wil ik zelf ook niet echt mee ze. ik zou veel liever hier bij u blijven. Maar als ik dat zeg,ontploft mijn papa zeker denk ik.'
'Waarschijnlijk zal je vader dan wel niet tevreden zijn, dus verzwijg het maar, voor dat hij echt ontploft en er erge dingen kunnen gebeuren.'
was hij nu bezorgd? Ik zal hem best gerust stellen.
'ik ga ook zwijgen. hij is nog altijd boos op alex,maar waarschijnlijk zal alex zijn zin wel krijgen en thuis blijven.'
zei ik een beetje geirriteerd. Hij mag alles,stiekem was ik een beetje jaloers op alex.
'goede beslissing en laat alex doen, later zal hij er nog spijt van krijgen dat hij niet mee is geweest.' zei hij opgelucht.
'liefje,we moeten opruimen en vertrekken. Je weet hoe mijn ouders
zijn als ik te laat kom..'
'jaa,dat weet ik..'
zei hij stilletjes.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen