Foto bij Schooldag 6-'S avonds

en dit is dan sam

Het etentje tussen Kurt en Rose is al geweest, het was erg gezellig (haha het klinkt nu net alsof ik erbij was xD) ze aten uiensoep als voorgerecht, een vleesschotel met aardappelpartjes en een salade als hoofdgerecht, en een dame blanche als nagerecht. Ze hebben dezelfde voorkeur :D goed stelletje zijn ze hea ;) Weet iemand nog een liedje voor de ballad optredens? drop die shit (ik vergeet soms mijn trema's, maar mijn toetsenbord is zwaar gestoord

Tring, hoorde Rose aan de deur. Daar was hij al, dacht ze. Hoe moet ik hem nou verwelkomen? Een knuffel geven? Gewoon stomweg "Hallo" zeggen? Ik wil iemand ande-hers. Rose deed open en daar stond Sam. 'Hey...' zei Rose zacht. 'Hey.' zei Sam alsof hij net is gebeten door een piranha. Ze worden allebei rood. Rose liep naar de woonkamer, met Sam achter zich aan. 'Leuk huis.' zei Sam. 'Vind je?' vroeg Jay, die net de trap af kwam lopen. 'Hey Mr. Mason.' zei Sam en hij gaf Jay een boks. 'Mr. Mason?' vroeg Rose, en Jay lachte even. 'Zo noemt hij me wel eens.' zei Jay. 'Okee dan...' zei Rose verafschuwend en ze moesten even lachen. 'Waar zijn je ouders?' vroeg Sam en Rose beet op haar lip. 'Oh, sorry, was ik vergeten...' zei Sam en hij werd rood. 'Moet je wat te drinken hebben?' vroeg Jay en Sam knikte. 'Cola.' zei hij kortaf. Jay liep naar de keuken en liet Rose en Sam alleen achter. 'Nou...' zei Sam. 'Heb je al ideeen?' vroeg Rose. 'Moeten we brainstormen?' vroeg Sam. 'Nee, wacht. Ik heb er al een. Ik was pas in Roemenie op vakantie, daar stond een best wel leuk liedje op 1. Ken je hem? Ik zal hem wel even laten horen...' zei Rose en ze pakte haar laptop. 'Okee... aan... inloggen... niet naar mijn wachtwoord kijken, Sam! Oke, nu moet hij laden... Internet... www.youtube.nl... A-lex-an-dra Stan... Mis-ter Sa-xo-beat... zoeken! Ah, kijk daar staat-ie.' zei Rose. 'Praat je altijd zo tijdens het inloggen?' vroeg Sam lachend en Rose werd rood. Waarom is hij zo vragerig? Toen kwam Jay terug uit de keuken en zei: 'Ik wil zometeen football kijken, dus zouden jullie naar boven willen gaan?' Sam en Rose keken op en zeiden 'Ja hoor.' en liepen de trap op. Eenmaal op de kamer van Rose werden ze rood. Ik vind hem eigenlijk nog steeds best wel leuk, dacht Rose. En Sam dacht blijkbaar hetzelfde, want die viel haar om de nek en kuste haar. Na zo'n 7 seconden beeindigde hij de zoen. 'Sorry...' zei hij. Hij liet zich op bed ploffen. Rose pakte de computer niet, maar ging naast hem zitten en ze lieten zich achterover vallen. Toen trok hij zijn kleren uit, en Rose deed hetzelfde. Maar ze had geen idee wat er gebeurde, ze zoenden, en zoenden, en zoenden...

Reageer (1)

  • Illea

    Omg, ik houd van dit hoofdstuk (En van Sam, Rose, BACK OFF HE'S MINE!) (H)
    Snel verder Ivar :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen