3 ~ Jack
Ik ben nog op zoek naar een soundtrack voor dit verhaal. Ik zat te denken aan dit nummer, maar ik ben eigenlijk nog wel op zoek naar iets beters.
Dus, jullie mening? Is dit nummer goed, of weten jullie er misschien een die er beter bij past? (:
Je mag vanalles noemen, en ik ben je eeuwig dankbaar als je me helpt.
Dus, jullie mening? Is dit nummer goed, of weten jullie er misschien een die er beter bij past? (:
Je mag vanalles noemen, en ik ben je eeuwig dankbaar als je me helpt.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
slaapmiddel, toe maar
1 decennium geledenik heb wel het idee dat ze misschien ietsjes té gemeen is. tot nog toe was ze vooral gemeen aan de oppervlakte, maar nu lijkt ze ook diep vanbinnen gemeen te zijn.
Ik denk dat je misschien een beetje meer voor één soort gemeen moet kiezen. Maar aan de andere kant, welke soort dan? want de oppervlakkige soort is heel leuk om te lezen, en ik denk dat de diepe soort belangrijk is voor het verhaal.
maar denk niet dat ik dit geen leuk verhaal vind, want ik vind het super!
Het is best lastig een soundtrack te beoordelen als je niet weet hoe een verhaal verder loopt *knipoog*
1 decennium geledenShe's a bitch! Me likes!
1 decennium geledenHeel heel heel snel verder!
<333
Wiiieee, snelverderheid plzzzzz!!
1 decennium geledenhahaha, ik vind haar echt geniaal!
1 decennium geledensnel verder <3