Foto bij OO5

Door Tiffannnyy

Tiffany


Als ik in de leerlingenkamer ben kijkt Fleur me boos aan.
"Altijd gaat die trut voor, ík ben jouw beste vriendin hoor!" snauwt Fleur. Ik rol overdreven met mijn ogen.
"Luister Fleur, je kan meerdere beste vriendinnen hebben. Anna en jij zijn allebei mijn beste vriendinnen," zucht ik. Fleur kijkt me fel aan.
"Nee! Je kiest maar!" roept Fleur. Ik kijk haar kwaad aan.
"Mij best, als jij dat zo graag wilt. Ik kies Anna," zeg ik. Ik loop weg en ga bij Blaise zitten.
"Blay!"roep ik blij. Blaise kijkt me lachend aan.
"Tiffy, wat heb ik je gemist," zegt Blaise. Ik kijk even naar Draco die alleen zit en naar ons kijkt.
"Ahw Dray, kijk niet zo, ik kan best delen," zeg ik vrolijk. Draco grijnst even maar loopt dan weg. Ik haal mijn schouders op en kijk lachend naar Blaise. Die ruzie met Fleur boeit me eigenlijk niet echt, het is wel onze tweede ruzie sinds we elkaar kennen maar het maakt me echt niks uit. Ik zal vast wel snel nieuwe vriendinnen kunnen maken. Ja, ik heb Anna nog maar dat is een Gryffindor, ik kan echt niet met haar omgaan in het openbaar. Ik zou natuurlijk ook bij Draco en Blaise kunnen gaan zitten maar dat zijn jongens, die praten niet over hun haar enzo.
“Tiff, ik heb pijn aan mijn lippen, ik heb er te hard op gebeten, mag ik nu een kusje?” vraagt Blaise met grote onschuldige ogen.
“Wil je dat weer hetzelfde afspeelt als in de Great Hall, maar deze keer in je lippen?” vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. Blaise kijkt meteen minder blij.
“Dat was trouwens niet aardig, bijna iedereen lachtte me uit,” zegt Blaise. Ik kijk hem medelevend aan.
“Zal ik je opvrolijken?” vraag ik. Blaise’ ogen beginnen te glimmen.
“Hoe, kusje?” vraagt hij. Ik geef hem een klap op zijn achterhoofd.
“Nee, kusjes maniak. Ik dacht eerder aan een kietelpartij!” roep ik. Ik begin hem te kietelen over waar ik hem kan raken en hij begint terug te kietelen. Ik begin te spartelen en lachen.
“Blaise, hou op! Ik kan niet tegen kietelen!” roep ik lachend. Mijn blouse kruipt een beetje omhoog en Blaise stopt meteen met kietelen.
"Woow," mompelt hij. Ik geef hem nog een klap en ga meteen rechtop zitten. Tss, sukkel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen