Foto bij 0.o

oke, die foto moest gewoon even, zo hilarisch x'D

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!"
Iedereen draaide zich verschrikt om en zag foppe, die klopgeest de deur door vliegen met daarachteraan Vilder met een hoop gore dingen over zich heen.
Iedereen begon spontaan te lachen, en vilder werd daar alleen maar bozer van.
"Meneer Vilder! Gaat u uzelf een heel snel schoonmaken!"
Hij keek net als een klein kind van wie zijn snoep werd afgepakt en rende snel weg.
"Hahaha, die vilder, ik wist altijd al dat die gek was" zei iemand opeens tegen me.
"Oh, en trouwens ik ben Dean Thomas jr."
"Hoi, ik ben rose weasley."
"Oh, ben jij dat, mijn vader is nog bevriend geweest met jouw ouders!"
"Leuk, misschien worden wij ook nog vrienden"
"Ja, vast wel"

Ik draaide me om en keek recht in de ogen van Scorpius die me glimlachend aankeek.
"Rose, kijk niet zo naar hem! het valt nu wel heel erg op"
"kristen, ik vind hem NIET leuk!"
"echt wel, kijk hoe vaak en hoe je naar hem kijkt!"
Ik mompelde wat en begon toen te denken of ze misschien wel gelijk had.
er werd aangekondigd dat we moesten gaan slapen, ik stond op, james keek me nog even boos aan en ik hoopte zo dat hij niet aan mijn vader had geschreven.
Toen ik in bed lag was ik nog een hele tijd aan Scorpius aan het denken, morgen had ik volgens mij helemaal geen lessen met hem..
Het vesbaaste me hoe teleurgesteld ik daarover was.
:X

Reageer (2)

  • katl1

    Haha, die Foppe!
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Fidem

    xd Ik mag Dean nou al, lekker eerlijk..
    En ze zijn wel verliefd...
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen