Two
Lees ook:We believe in the enemy van MCRart ^^
Ik likte met mijn tong langs mijn lippen. Een metaalsmaak vulde mijn mond. Ik staarde naar het levenloze lichaam tegenover me.
Hij vocht niet eens terug toen ik hem mee nam het steegje in. Denkend dat ik gewoon een one night stand wilde. Stomme jongen. Op het moment dat mijn tanden door zijn nek sneden kreunde hij alleen maar. Ik keek omhoog en glimlachte naar hem. Zijn ogen werden groot en hij viel flauw. Ik duwde hem nog harder tegen de muur en zoog hem ongeveer leeg. Het laatste beetje zoog ik eruit maar spugde ik weer uit. Het bloed was het lekkerst wanneer het hart nog klopte. Dan is het vers.
Ik bracht mijn vinger naar het geknoeide straaltje dat langs zijn nek liep en veegde het op. Terwijl ik mijn vinger in mijn mond stak liep ik weg het levenloze lichaam achterlatend. En terwijl ik het steegje uitliep zag ik een jongen met halflaag zwart haar uit een stripboekwinkel komen. Fronzend keek ik hem na. Hoe kan het dat een jongen stripboeken verkiest boven uitgaan?
Reageer (4)
love it!
1 decennium geledenVERDER(H)
1 decennium geledenverdeeeer
1 decennium geledenJa kijk jij maar fronzend naar een jongen met halflaag haar, of is het halfhoog ??
1 decennium geledenxoAlicia