Foto bij The first lesson and break

trrrrr ik schik op van de bel. Ik ga staan en loop het lokaal in. Ik ga maar vooraan zitten. Toen de les begon kwam Sofie nog de klas in stormen. 'Sorry meneer' 'Geeft niet Sofie. Ga maar gauw zitten. Kijk hiervoor naast Lana is er nog een plekje vrij.' Sofie gaat naast mij zitten. 'Hoi Lama' De klas begint te lachen. Sofie haalt haar neus op. 'Éh Lama nooit gehoord van deodorant naar de gymles?' Ik voel me beledigd 'Ik zweet niet en we hebben niet eens gegymd!' 'Je hebt het zelf misschien niet door maar ik ruik gewoon je transpiratie. Geeft hoor! Je mag wel wat van mij lenen. Sofie haalt een spuitbus sanex uit haar tas. 'Alsjeblieft' en ze geeft het aan mij. 'eh dankje' en ik spuit het onder mijn oksels. Ik geef het aan haar terug. Ze buigt zich naar me toe en fluisterd. 'ik weet wel dat je bij de groep wil horen en dat kan ook maar dan moet er wel wat aan je veranderen. Wil je dat?' 'Ja natuurlijk wil ik dat.' Fluister ik terug. 'Mooi zo vanmiddag gaan we shoppen! Maar nu eerst pauze houden. Kom we gaan naar buiten voetballen. Misschien willen de jongens wel een foto van ons maken! Ehm de andere meiden willen natuurlijk niet naast je liggen. Dan begrijp ik ook wel maar dat komt nog wel. Ga maar helemaal rechts liggen dan kom ik wel naast je liggen. Kom het is pauze we gaan naar buiten!' We lopen met z'n 6en naar buiten. 'Eh Kevin' Schreeuwt Sofie. 'Ja wat is er schatje?' 'Wil je een foto van ons maken?' 'Ja natuurlijk!' En kevin geeft Sofie een kus. 'Ga maar liggen haha' De meiden gingen liggen en zoals afgesproken lag ik aan de rechtse buitenkant. klik. 'De foto is gemaakt lieverd.' 'Oke dankjewel Kevin. Meiden de foto is leeeuk geworden! Ik zet hem op hyves. Jullie kunnen de picture dan wel even van mijn kopiëren. Kom we gaan weer naar binnen' We gaan met z'n zessen aan 1 tafel zitten op het podium in de kantine. 'Wie wil er wat eten?' vraagt Milou. Iedereen steekt z'n hand op dus doe ik dat ook maar. 'Oke ik haal wel even 6 broodjes gezond op.' Ze loopt naar de balie en komt terug met 6 broodjes en 6 cola. 'Alsjeblieft' en ze geeft ieder een broodje en een blikje. We eten en drinken alles op. De bel gaat. We lopen met z'n allen naar het lokaal. Nog maar 3 uurtjes en dan zijn de lessen voor vandaag afgelopen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen