25-04-2011 20:10 Cody Simpson followed me op Twitter <3

Ik en Denise(niet uit dit verhaal, maar uit mijn klaass<3) hebben een plan gemaakt, eerst zorgen we dat Cody ons volgt, dan Jaden en dan Justin, weet je waarom? Eerst vraagt Cody ons naar een optreden van hem. dan vraagt Jaden of we met hem gaan chillen. En uiteindelijk vraagt Justin of wij met hem mee willen touren, geweldig toch? (:

Denise p.o.v
Ik was al vroeg wakker, vandaag zou ik naar Justin gaan. Ik liep naar beneden en zag daar Chaz zitten. "klaar voor school?" zei ik toen ik zijn gezicht zag. Ik zou na school naar Justin gaan, ik wilde gewoon tijdens school, zodat ik niet hoefde maar dat vond Pattie geen goed idee. "ja, heel veel, zie je dat niet" zei Chaz. Ik schoot in de lach. "maar jij niet, of je moet in je pyjama naar school gaan" zei hij lachend. "nee, ik kwam alleen kijken of er al iemand wakker was" zei ik en ik huppelde vrolijk terug naar boven. Ik had gelukkig de vorige avond al mijn kleding klaar gelegd. Ik douchte snel en kleedde me aan. Ik liep terug naar de badkamer en deed wat make-up op. "Denise, ben je klaar?" riep Chaz. "ja, ik kom" riep ik terug, ik pakte mijn tas en rende de trap af. Samen met Chaz liep ik naar buiten. Ik stapte in aan de bijrijders kant en Chaz achter het stuur. "moet je Ryan ook ophalen?" vroeg ik. "nee, hij moest zich eerder melden" zei Chaz lachend."alweer? vorige week ook al 2 keer" Chaz knikte. We reden de straat van school in. Ik pakte mijn tas en wachtte tot Chaz de auto had geparkeerd. Ik stapte uit en liep samen met Chaz naar onze kluisjes. "wat hebben we?" vroeg ik aan hem. Hij haalde zijn schouders op. "we hebben wiskunde en biologie" klonk een stem achter me. Ik draaide me om en zag Emy op de grond zitten. "Eem, waarom zit je op de grond?" zei Chaz lachend. "nou, dat komt omdat jullie me anders al hadden gezien" zei ze. We knikte maar wat, Emy was een vriendin van mij, ze spoorde allee niet. Ik pakte mijn wiskunde en biologie boeken en deed mijn kluisje weer dicht. "aula?" vroeg Chaz. Ik knikte. Toen we de aula inkwamen zagen we Ryan al zitten aan onze vaste tafel, hij zat onderuitgezakt met zijn mobiel in zijn handen. Ik rende naar hem toe. "BOEH!" schreeuwde ik toen ik achter hem stond. "schrik" zei hij heel droog. "ochtendhumeur?" hij schudde zijn hoofd. "lekker gezellig" zuchtte ik. Inmiddels waren Chaz en Emy ook gaan zitten. "zware nacht gehad, Ry?" probeerde ik. Ryan haalde zijn hoofd van tafel en keek me aan. Hij had hele wallen onder zijn ogen. Hij knikte en liet zijn hoofd weer op tafel vallen. "vertel, wat is er gebeurd?" vroeg Chaz. Ryan zuchtte. "kennen jullie Melissa?" we knikte, Melissa was zijn nichtje, ze was 2 jaar. "ze kwam gister langs en bleef slapen, maar ze wilde perse bij mij op mijn kamer, en nu heeft ze me de hele nacht waker gehouden" ik begon te lachen. "ja, als ik bij jou wil slapen en ik perse bij jou op je kamer wil, vind je het niet erg als ik je wakker hou" zei ik lachend. Nu moest Ryan ook lachen. "en nu kan ik nog geen redbull halen" zeurde hij. "wacht" zei ik en ik pakte mijn tas, ik zocht in mijn tas naar een blikje redbull, gister had ik die in mijn tas gedaan, ik had hem alleen niet opgedronken. Ik vond hem en zette hem op tafel. "alsjeblieft" zei ik en ik rolde het blikje tegen Ryan's hoofd aan. Emy begon te lachen omdat Ryan opeens opkeek en het blikje pakte. "dankjewel Denise, graag gedaan Ryan" zei ik maar voor hem. Hij lachte en verslikte zich bijna in het drinken. Toen de bel ging stonden we op en liepen we naar wiskunde. Ik zuchtte, ik zat bij wiskunde alleen omdat ik volgens de docent te luidruchtig was naast Emy. We liepen het lokaal in en ik ging zitten, hij had me nu ook niet goed weggezet, want nu zat ik achter Ryan en Chaz. "iedereen zijn boeken pakken" zeurde de leraar al. Ik gooide mijn boeken op tafel en kreeg al een boze blik toe geworpen van hem. Na tien minuten goed meedoen was ik het beu, ik begon Chaz in zijn rug te prikken met mijn passen, waardoor hij rare bewegingen begon te maken. Ryan had door wat ik aan het doen was en begon hetzelfde het doen bij Chaz. "Meneer Butler, Meneer Somers en het zal wel niet Mevrouw Noort" klonk het boos. Ik en Ryan stopte met Chaz irriteren en keken naar de leraar die voor de klas stond. "inleveren" zei hij alleen maar. "maar meneer -" "geen gemaar" kapte hij mijn zin af. Ik stond op. "wat moet ik inleveren" zei ik snel voordat hij me kon onderbreken. "je passer" zei hij, hij begon rood aan te lopen. "maar dan kan ik mijn wiskunde niet maken" zei ik. "je hebt bij dit hoofdstuk geen passer nodig" fluisterde Chaz. "woeps" zei ik lachend. "inleveren" zei de leraar weer. "maar, ik loop een hoofdstuk voor, bij het volgende hoofdstuk heb je er wel een nodig" zei ik. "ik denk dat jij eerder een hoofdstuk achterloop" zei Chaz nu harder. Ik sloeg mijn armen over elkaar en ging op zijn tafel zitten. "wat zei je?" zei ik. "Denise, nu inleveren die passer of je kan weg" het gezicht van de docent was nu helemaal rood. "nou doei dan" zei ik en ik sprong van de tafel af. Ik pakte mijn spullen bij elkaar en liep de klas uit. Ik hoorde Ryan en Chaz lachen. Ik liep naar de aula en ging zitten. Ik zocht in mijn tas naar mijn telefoon.
XXDenise: leuk, leraar helemaal rood, wij helemaal blij, mag ik kiezen, spullen inleveren of weg #weg!
Ik keek de aula rond, er zat niemand. "DENISEEEE" gilde Ryan opeens, de redbull had echt geholpen. "Ryaaaann" schreeuwde ik lachend terug. Hij kwam naast me zitten en pakte ook zijn telefoon. We zaten allebij op twitter met elkaar te praten terwijl we gewoon naast elkaar zaten.
ik zag dat ik een tweet had van Justin.
Justinbieber: @XXDenise goed gedaan, heb je vandaag tijd? ben in de buurt (:
wat moest ik nu zeggen..
XXDenise: @justinbieber weet nog niet, misschien dat ik weer gezellig mag gaan nablijven #not ):
opgelost toch. Ik ging naar mijn muziek. ik klikte never say never aan en keek Ryan aan. Toen het refrein kwam zongen we allebei hard en vooral vals mee. "I will never say never!I will fight till forever! Whenever you knock me down,I will not stay on the ground." toen het liedje afgelopen was begonnen we te lachen. "Ryan, ooit aan een zangcarrière gedacht?" vroeg ik en hij schudde zijn hoofd. "mooi, nooit aan beginnen ook" zei ik lachend. Toen de bel ging stonden we zuchtend op. We liepen naar het biologie lokaal, als ik ergens een hekel aan had was het wel biologie. "Ryaaaann, waaacchhttt" schreeuwde ik door de gang toen Ryan begon te rennen. Iedereen keek me aan, waardoor ik moest lachen. Toen we bij het lokaal aankwamen was de deur al gesloten, dat betekende dat we te laat waren. Ik opende de deur en kwam met mijn aller vrolijkste gezicht het lokaal binnen. "waar komen jullie zo laat vandaan?" "van de wc, mevrouw, Ryan durfde niet alleen" zei ik en ik ging op mijn plek zitten. De lerares keek me raar aan. Ik ging naast Chaz zitten. "gaat het goed vandaag?" vroeg hij lachend. Ik knikte. "pssssttt Ryan" riep ik naar Ryan die voor me zat. "psssssstt Denise, wazzup?" zei hij lachend. "ik verveeeeelll me" zeurde ik. "dan pak je je passer en ga je iemand vervelen" hij zuchtte. Ik pakte mijn passer, boog wat naar voren en prikte zo in Ryan's nek. Ryan begon te gillen, waardoor ik weer moest lachen. "gaat alles goed, Denise?" klonk het naast me. Ik knikte. "eerst te laat komen omdat je met Ryan mee moest naar de wc en dan zo gaan doen, dat levert geen goed inzet ofwel?" "jaweeell, iedereen houd toch van mij?" ik keek haar met grote ogen aan. "nou, als je zo doet niet, dus nog een verkeerde opmerking of verkeerde handeling en je kunt weg" ik wilde vragen wat zij verkeerd vond maar toen ik Ryan's gezicht zag wist ik dat ik dat maar beter niet kon doen, anders zou hij zijn lach al helemaal niet in kunnen houden, toch moest ik nog iets zeggen, ik wilde het laatste woord hebben. "mevrouw, wat vind u verkeerd?" vroeg ik netjes. "wat ik verkeerd vind, alles was niet met de lesstof te maken heeft" ik knikte en draaide me om, even kijken waar de lesstof over ging. fotosynthese, ik had geen idee wat het was, nou dan maak ik er maar wat van. Ik begon op tafel te trommelen. "wat doe je?" vroeg de lerares. "ik maak fotosynthese" zei ik alsof het de normaalste zaak van de wereld was. "dit bedoel ik dus, jij snapt en doet helemaal niks, ga maar weg" Ryan en Chaz begonnen opeens ook op tafel te trommelen. "Ryan, Chaz gaan jullie ook maar, ik heb geen zin in gezeur" zei ze. We pakte onze spullen en liepen vrolijk het lokaal uit.

extraaa laannggg (:
als jullie nu allemaal deze en deze stories lezen, hou ik nog meer van jullie dan dat ik al deed (k)

Reageer (3)

  • badgucci

    gelezen xD,bij ons op school wow ik moest een keer 2 uur nablijven omdat ik huppelkut door de klas heen riep oke beetje erg maar toch:$...

    1 decennium geleden
  • JihaneBieber

    gelezen :D hahahahah :P hoe gaaf dat laatste :P was dat maar ook zo bij ons op school.... wij moeten ons melden en krijgen strafmiddag ofzo :(:(

    ik kan voorspellen weet je:
    VERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :D

    1 decennium geleden
  • JihaneBieber

    woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow vet lang :O moet nog lezen.. :P
    ik heb frans hw liggen en ak toets waar ik fucking slecht in ben... maar who cares?? xd dit gaat voor :D

    voor nu weet ik al wat ik zo ga zeggen...
    VERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen