Foto bij 1%



Keighley Mackenzie O'Malley

Stom dronken slenterde ik heen en weer over straat, het was al laat in de 'nacht', maar toch was het nog steeds warm en klam. Steeds opnieuw, voordat ik naar de grond stortte, kreeg ik een duw in mijn zij. En zo ging ik de hele tijd van Ryan naar Chaz, heen en weer heen en weer. Het leek alsof ik op zee zat, op en neer, heen en weer. Om misselijk van te worden, om het over misselijkheid te hebben.... Ik sloeg mijn handen voor mijn mond, maar het was al te laat, half kokhalzend en voorover gebogen stond ik op de straat. De kots vloeide rijkelijk over mijn benen, mijn schoenen in. "Bah..uit..ga uit.." Mompelde ik. Ik trapte mijn pumps uit en liet me toen op straat zakken. "Chaaaaaazzz..." Zeurde ik en ik begon hyperactief naar hem te zwaaien. "Bah!" Zei ik toen en ik wees richting de kots op de grond. "Djeez Keighley.." Zei Ryan bezorgd die bij me neer knielde. "Wat heeft het voor een nut om je klem te zuipen op een van je laatste schóól feesten?" Vervolgde Chaz die met zijn handen in zijn zij voor zich uit stond te kijken, hij was ook redelijk aangeschoten dus hij moest niet zeuren. Ik probeerde een giechel te onderdrukken, die toch de weg naar buiten had gevonden. "Ryaannn.." Vervolgde ik terwijl ik mijn armen om zijn hals sloeg. "Je bent lieefff..." En ik tuitte mijn lippen, om vervolgens mijn lippen op zijn wang te 'plakken'. "Ah Keighley Grossee!" Ryan duwde me van zich af en hielp me vervolgens omhoog. Ik zwalkte heen en weer op mijn voeten. "Blaaaablaaaaa...BAAAAAAAABYYYY!" Gilde ik hard, terwijl ik mijn handen in de lucht gooide. "RYAANN BABBYY...CHAAZZ!' Zei ik toen verrukt en ik liep zwalkend naar hem toe, elk stapje deed mijn hoofd laten bonzen. Stap, boem, stap, boem. "Was jij erook?" Vroeg ik toen met een dubbele tong. Chaz schudde grinnikend zijn hoofd en sloeg een arm om mijn schouder. "Keighl, we brengen je naar huis..kom op.." Zei Ryan's stem in mijn oor. "Goed, maar eerst...BABBYY BAABBY BAABBYY OOOOOOOOOH..." Zei ik lachend en giebelend, opnieuw voelde ik een vies goedje zich een weg banen vanuit mijn maag richting mijn mond. "...Sinds wanneer zingt ze een van bieber's nummers, zouden haar hersenen aanget-AAAH GADVERDAMME!" Opnieuw vloog er een golf met kots over Chaz zijn schouders heen, en was mijn steun aan de rechterkant binnen een seconden weg. Ik zakte half naar beneden en ik probeerde mijn voeten onder mijn lichaam te plaatsen, slap van het lachen. "Kail ik hou je niet me-" En voordat ik het wist was mijn linker steun ook weg en belandde ik met een klein plofje met mijn kont op de grond. "..BOEM.." Zei ik grijnzend, waarna ik me langzaam op het asfalt legde, midden in mijn kots. "Your a ugly baby..baby baby..boeeehh.." En met die laatste zin, viel ik in slaap, midden op de weg van een afgelegen weggetje, net na een van mijn laatste schoolfeesten, eigenlijk zonder om je nu klem te zuipen, herinneringen zou ik niet hebben. Vaag in de verte hoorde ik Chaz kreunen en steunen en Ryan die waarschijnlijk aan het telefoneren was met een taxi. Ik opende mijn ogen nog even om een blik op de volle maan te werpen. "Weltrusten maan de grote gele banaaaaan.." Mompelde ik zacht. Helemaal kapot van de nacht, die ik zojuist had beleefd. Het was perfect geweest, totdat Chaz en Ryan er een andere, vervelende draai aan moesten geven. De woorden suisden door mijn hoofd. "Bieber returnss!!!" BAM, mijn mooie avond verpest. Haat aan Bieber....zzzz.

Doe die groene knop maar even indrukken, en laat een reactie achter, dan komen er snel nieuwe hoofdstukjes. Do you like it?

Reageer (3)

  • badgucci

    verdeeeeerrrr!(H)(yeah)

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    me likeees<3 je schrijft goeed ^^
    verduuuur<33

    1 decennium geleden
  • Uneventful

    HAHAHAHAHAHHAHAH zij is echt zoo funnn ahuahaauhhaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen