Edward drukte een kus op mijn mond.
Lief en zacht , met gevoel . Ik hou zo veelvan hem , ik wil hem nooit meer kwijt.
" ik ... " ik kon mijn zin niet afmaken . Ik wist dat dit niet het goede moment was.
Ik moest naar een vriend.
Maar wie had ik nu nog ? Jake was bezig met renesmee . Rosalie was met Alice naar forks.
Het viel anders te veel op dat we opeens in een kasteel in italië wonen .
We hebben ons oude huis nog niet verkocht.
Misschien moet ik daar even tot rust komen .
Maar ik moest met iemand praten.
Ik had alleen emmet en Jasper nog.
Aangezien Jasper de gevoelens man is , zal ik met hem moetenpraten.
Maathou is bezig met het nieuwe meisje .
" is er iets ..? Je kan me alles vertellen ." zei Edward alsof hij mijn gedachten kon lezen.
Ik schudde van nee .
Gill... Maar het ging juist over haar , en als het iemand anders was zou ik nog niet naar haár toe gaan.
Ik moet met Jacob praten . Renesmee kan ons wel alleen laten voor 5 minuten.
". Ik ga naar renesmee . " zei ik
Ik zag in edwards ogen dat hij mee wilde.
Ik moest wat. Verzinnen hij mog niet weten dat ik over hem en gill wou praten .
I kliep gauw de kamer uit .
" waag het niet om meetelt gaan ! " waarom zei ik dat nou? Dat klinkt net alsof ik hem niet. Meer. Wil ?
Ik nam de auto naar jake's huis.
Ik klopte zacht aan in mijn oren. Maar , de deur brak .
Oeps dat heb ik weer .
Jake en renesmee kwamen aanlopen.
" own dat heb ik ook zo vaak ". Glimlachte renesmee .
" wat is er bella ?" vroeg jacob.
" ik wil even praten met Jake onder vier ogen ." zei ik .
" owh ,... ". En renesmeé liep weg .
Dat ene woord deed me pijn.
Ik wou haargeen verdriet doen .
Maar waarom dan tog ?
Ik denk alleenmaar aanmezelf. Maar nu benik hier tog .
" waarom wou Edward mij niet zo snel veranderen en ging het zo snel met gill ??ik heb echt herbenoem dat hij alleenmaar aan mijdenkt , maar ik heb ook het gevoel dat hij helemaal inlove is met gill. " zei ik ongeduldig .
Jake glimlachte .
" net als wij wolven iemand inprenten zonder er verliefd. Op te zijn , bijt Edward mensen . Omdat hij een band heeft met diegeene. Of gill is gewoon een supergoede vriend. Of hij wilt haar supergraag als zus.
Omdat hij jou eerst veranderd heeftmaak jij het hem gemakkelijker om iemand anders te veranderen . Jij was zijn eerste keer Bella . Dat gaat altijd moeilijker . Kijk naar Carlise , esmee , Edward , Rosalie , alice .
Edward is ook niet helemaal blij dat jij met mij omgaat . "
Wauw... Zo had ik er eigenlijk niet over nagedacht.
" dankje ..." zei ik tot slot.
Ik merkte dat renesmee ongeduldig werd.
Dat merkte ik trouwens ook aan Jake.
Misschien heeft dat ook wel iets met elkaar te maken , misschien voelen ze elkaar aan.
" dan ga ik maar weer even trug " met die woorden kwam renesmee gelijk trug .
" oké ... Doei mam . " renesmee gaf me een kus.
" heb je ons staan afluisteren ? "
" oeps betrapt " renesmee's eerlijkheid deed me goed.
Ik moest trots zijn op zo'n mooi meisje.
Ik liep trug naar mijn auto. En stapte in .
De auto start.
Onderweg naar huis dacht ik na , misschien zal ik renesmee kwijtraken aan jacob .
Nee niet weer. Nooit weer.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen