11.
Met een kreun drukte ik mijn wekker uit, die irritant hard aan het rinkelen was. Waarom moest school zo vroeg beginnen? Ik sloeg snel mijn blauwe dekbed van me af en stapte uit bed, om vervolgens een donkerblauw met wit gestipt jurkje aan te trekken, samen met een rode riem en rode ballerina’s. Ik kamde snel mijn haar tot het klitloos over mijn schouders hing en deed het vlug in een paardenstaart. Daarna deed ik mijn gordijnen open. Een heerlijk zonnetje scheen in mijn gezicht en ik zette het raam wat open, zodat de muffe geur van lijm en stof mijn kamer uit kon en er frisse lucht binnen kon. Het was helemaal niet koud buiten! Ik huppelde naar de badkamer, nog voordat Josh naar binnen kon en poetste vlug mijn tanden. Ik huppelde weer terug en deed mijn make-up, voordat ik naar beneden liep. Mam was al weg naar haar werk, er lag een briefje op tafel.
Jane,
Veel succes op school vandaag! Ik vond laatst deze agenda,
en ik moest meteen aan jou denken! Lunch ligt op het aanrecht.
Kus, mam.
Naast het briefje lag een lichtroze met groene agenda. Mijn naam stond er met witte letters op en binnenin zaten er vrolijke printjes. Met een glimlach stopte ik mijn nieuwe agenda in mijn tas samen met mijn lunch. Ik pakte een flesje water uit de koelkast en at snel een boterham. Josh kwam de keuken binnen gesukkeld en at ook snel een boterham, voordat we samen naar school vertrokken.
Reageer (4)
Geweldig, poep.
1 decennium geledenVerder!
1 decennium geledengeweldig
1 decennium geledende stukjes worden steeds langer
xx
VERDER
1 decennium geleden