Foto bij 10.

Met een grote glimlach kwam ik thuis. Snel brachten we alle spullen naar boven en konden ik en mijn geweldige broer beginnen met het behangen. Ik vond het nu niet meer erg om met hem samen te wonen! Ik zette een cd van Katy Perry op en zong vrolijk mee met California Girlz, een van mijn lievelingsliedjes. Ik smeerde behangplak op de muren, waarna Josh het behang erop plakte. Een uur later hadden we de hele kamer behangen. ‘Yes!’ riep ik blij, en gaf Josh een high five. Ik gooide de oude lakens samen met mijn nieuwe in de was en schoof mijn ijzere wit geverfde hemelbed bed naar het midden van de langste muur, zodat hij precies in het midden van de kamer staat. Josh was inmiddels bezig met de bruine gordijnen. Ik stofzuigde even snel het tapijt en maakte mijn bureau en nachtkastjes schoon, voordat ik mijn spullen erop en erin legde. Daarna zette ik de andere spulletjes op zijn plaats. Net toen ik de laatste kleren in de voor mij veel te kleine kast propte, kwam mijn moeder binnen met een dienblad met thee erop. ‘Zo, wat een verandering! Leuke kamer heb je er van gemaakt, lieverd.’ Ze drukte een kus op mijn wang en gaf me een kop thee aan. Ik glimlachte en nam een slokje van mijn pepermuntthee.

Reageer (4)

  • Boulevard

    VERDER

    1 decennium geleden
  • xmiessx

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • mmini

    snel verder!!!
    dat liedje dat je bij het vorige hoofdstuk liet zien, daar heb ik gister online de serie van gekeken omdat ik een beetje achterloop!:$
    maar dat liedje is inderdaad zuper!!!(Y)
    xx

    1 decennium geleden
  • xxMissJonas

    super leuk!
    snel verder
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen