Chapter 4~
Charyl
Ik sta in de badkamer ik trek mijn kleren uit en doe mijn pyama aan, daarna haal ik mi jn make-up eraf en kam mijn haren en doe ze in een slordige knot. Daarna loop ik de badkamer uit en zie Dersyl bellend op het bed zitten.
Dersyl
Ik zit op mijn bed gedachteloos vooruit te staren Charyl staat in de badkamer dus ik kan er nog niet in, ik mis Amy supererg natuurlijk mis ik Mick en Stan ook maar Amy is gewoon niet te omschrijven en ik ben nog maar een dag weg, ik wordt uit mijn gedachtes gehaald door mijn mobiel die naast me op bed ligt, als ik op het schermpje inkomende oproep Amy zie staan wordt mijn glimlach groter ik neem snel op.
Heej liefie
A: Heej schatje
Hoe is't
A: Goed en met mijn schatje dan??
mwah gaat wel.
A; wat is er??
weet niet ik mis je gewoon heel erg,
A: aah maar schatje ik mis jou ook heel erg.
wanneer kom je??
A: ehum, denk volgende week.
maar dat duurt nog zo lang.
A: aah schatje toch kan je niet zonder me??
nee echt niet.
A: ooh sorry ik moet naar school toe.
D; okee jamemr ik bel je vanavond nog wel even.
A: ja is goed, ik houvanjou..
D; hou ook vanjou
Zeg ook even dat ik van haar hou zegt Charyl.
Charyl houd ook van je.
A: zeg ook maar dat ik van haar hou.
Charyl ze houd ook van jou zeg ik.
A; maar nu moet ik echt gaan. houvanjou
D; hou nog meer van jou.
TUUTTUUTTUUUT
Ik voel een paar tranen branden achter mijn ogen, Charyl ziet het en komt naast me zitten en slaat haar armen om mijn schouders heen, wat is er vraagt ze?
Ik weet het niet ik mis Amy gewoon zo ik heb al veel meer vriendinnen gehad maar Amy is gewoon echt zo speciaal voor me, ik kan gewoon niet zonder haar. Ik snap het fluistert Charyl in mijn oor.
Ik voel de eerste traan al langzaam over mijn wang glijden en daarna volgen er meer tot ze maar blijven komen, Charyl fluistert allemaal lieve dingen in mijn oor, ik ben blij dat ik zo'n goede band met haar heb.
Reageer (2)
is Dersyl justin bieber? of lijkt hij erop?
1 decennium geledenbtw, gooedd !
dersyl is justin bieber? xd
1 decennium geledenof begrijp ik dat nou verkeerd ;p
ga maar snel verder!
één ding, wil je bij besproken dingen aanhalingstekens gebruiken? dat leest fijner ;p
wil je btw mijn nieuwe storie lezen?
hij heet: I just freaking love you ~ ft. Cody Simpson
dit is link: http://www.quizlet.nl/stories/49104/i-just-freaking-love-you--ft-cody-simpson/
xxxxx!