Foto bij you are special (Tom lovestory) 1

reacties ?

naam: Kelly Skywalker
leeftijd: 18 jaar
uiterlijk: zwart haar, blauwe ogen
karakter:lief, zorgzaam, grappig, een volhoudster


Het was woensdag. Vandaag had je maar een halve dag school. Je pakte je fiets en reed naar school toe. Na een kwartier fietsen kwam je aan op school. Je zag Mathieu met zijn nieuwe wagen pronken. Vast weer een cadeautje van zijn vader, dacht je. Je zette je fiets op slot en kwam Ellen tegen. Jij: "Hey Ellen." Ellen: "Hey Kelly, waar was je gisteren?" Jij: "Thuis, ik moest op mijn broertje letten." Ellen: "Jammer, het was echt tof gisteren maar we misten je wel." Je glimlachte eens naar haar en je ging bij Mathieu en de bende staan. Jullie stonden daar wat te babbelen tot de bel ging. Ellen, Mathieu en jij zaten in dezelfde klas. Je was daar echt heel blij mee want ze waren 2 heel goede vrienden van je. Je ging naast Ellen zitten en pakte je boek fysica. Je sloeg hem open op de juiste pagina en de leerkracht begon met les te geven. * na school * Na school fietste je naar de school van je broertje toe. Je broertje was 6 jaar en zat dus in het eerste leerjaar al. Je broertje ging achterop je fiets zitten en begon uitbundig over zijn schooldag te vertellen. Je broertje was echt een vrolijke hypere jongen. Je snapte echt niet hoe hij aan zoveel energie raakte. Toen je thuis kwam zag je dat niemand thuis was zoals de meeste woensdagen. Je maakte voor Lars 2 boterhammen met choco klaar en hij begon die vrolijk op te eten voor de tv. Je lachte eens en maakte zelf wat boterhammen voor je klaar en ging naar boven toe. Je startte je laptop op en ging meteen naar je facebook pagina toe. Je zag dat je 8 meldingen had. Je keek ze even na en begon toen met schoolwerk te maken. Niet veel later hoorde je je broertje op de deur kloppen. Je deed de deur open en zag Lars met de telefoon in zijn handen. Jij:dankje Lars. En hij gaf je de telefoon, daarna rende hij snel terug naar beneden toe om naar zijn tekenfilm te kijken. Jij: "Met Kelly Skywalker." Stem: "Met Gio Sherova, mijn vader belde je een paar weken geleden, Dr. Sherova." Jij: "Uhm sorry meneer maar hier heeft geen enkele professor gebeld, je bent vast verkeerd verbonden." Je wou ophangen maar hoorde hem nog vlug nee zeggen. Gio Sherova: "Ik heb heel belangrijk nieuws." Jij: "En dat is?" Gio Sherova: "Mijn vader onderzocht jaren lang naar de genetische evoluties en hij had eindelijk de code gekraakt." Je keek even heel raar, iemand dat engels spreekt en met jou over zijn vaders werk praat, vreemd dacht je. Gio Sherova: "Jij bent er één van, jij bent speciaal." Jij: "Speciaal? Hoe bedoel je?" Gio: "Iets is anders in je genetische code waardoor jij speciaal bent."

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen