Foto bij Schooldag 6

Trofee op zak. Dat dacht Rose constant. Nu de Regionals nog, die waren, als het niet weer werd verschoven, over 3 maanden. Rose liep, met Kurt, Jay en Blaine naast zich, naar het Glee-lokaal. Toen kwam Will binnen. En de les begon.

'Jullie opdracht: je trekt een lootje en de naam die op het kaartje staat is jouw partner. Je zingt een dance-lied met zang. Het mag ook een lichte beat hebben en geen dance lied zijn, maar je moet erop los kunnen gaan, overmorgen moet het af. Nu kunnen jullie partners trekken. Rachel als eerste. Je mag vertellen wie je hebt.' Rachel liep naar de bak toe, grabbelde er wat in en trok een kaartje. 'Finn.' zegt ze en ze loopt naar haar plaats. 'Kurt.' zegt Will en Kurt staat op en pakt een lootje. 'Mike.' zegt hij. Kurt loopt terug met zijn lootje. 'Brittany.' zegt Will. 'Wat?! Wat is er?! Heb ik iets misdaan?!' vraagt ze geschrokken. 'Nee Brittany, je mag een lootje trekken.' zei Will. 'Maar lood is zwaar.' zei Brittany nogal tegenwerkend. 'Santana.' verzuchtte Will en Brittany trok een glimlach terwijl Santana naar voren liep en zei: 'Blaine.'. Ze liep weg. 'Rose.' zei Will en Rose liep naar voren. Hopelijk trek ik Jay of Tina, van hun weet ik waar ze wonen. Toen trok ze het lootje en vouwde het open. 'Sam.' zei ze. 'Jay' zei Will, terwijl Rose terugliep, een beetje teleurgesteld. Sam? Na hun breakup heeft ze nooit met hem een gesprek gehad! Hoe moet ik het dan doen? dacht ze. 'Puck.' zei Jay vooraan, en toen werd Rose pissig. Hij krijgt wel een goede vriend van hem! Nou ja, het zijn lootjes, je weet nooit wie je trekt, dacht ze. 'Quinn' zei Will en Quinn liep naar voren. 'Mercedes.' zei ze. Ze liep weer weg. 'Tina' zei Will en Tina liep naar voren. Tina grabbelde wat in de bak en zei: 'Lauren.' Tina liep terug en Will zei: 'Artie en Brittany zijn over, dus zijn zij ook een duo.' Brittany en Artie gaven elkaar een kus en toen ging de bel. Iedereen stond op (behalve Artie) en liep (rolde) het lokaal uit.

Reageer (2)

  • Illea

    Geniale opmerking van Brittany XD
    Als ik Rose was, zou ik juist blij zijn hoor :P

    1 decennium geleden
  • Miyah

    hahahaha!!!
    maar lood is zwaar xD die is echt goed hahahah xd
    love it!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen