Haar bloedrode ogen keken mij aan .
Ik zag angst in haar ogen. Ik wou dat ik wist wat ze dacht. Ze praat niet veel. , misschien moest ze eens een dagje met Alice naar de stad gaan , zal haar goed doen.
Ik weet niet wat zij moet meemaken , de pijn , het gevoel dat je iemand wilt vermoorden omdat je zelf anders vergaat van de pijn. Zij moet nog wennen. Aan dat ze niet mag slapen , lezen of alles waar ze van hield .
En iedereen waar ze van hield moest ze achterlaten.
Het is ook allemaal mijn schuld. Als ik er niet geweest was had Edward er veel langer over getwijfeld om haar te veranderen . Nee zo mag ik niet denken.
Ik ben verliefd op Edward . En als ik hem nooit ontmoet had , dan... Daar wil ik niet eens over nadenken.
Denk aan goede dingen. Zoals, renesmee. Mijn dochter , mijn mooie dochter. Ik wou dat ik haar konzien. Haar huid was zijdezacht . Haar ogen waren helderbruin. Haar haar was goudblond. Ze is prachtig.
Als Edward mijn gedachte kon lezen dan kon ik alleen maar aan haar denken.
Gill keek naar me op .
Eenmaal thuis aangekomen was het eerste wat ze deed naar carlise lopen.
Carlise wist wat ze ging zeggen en hij schudde nee .
Dat het goed was.
Elke vampier heeft zijn uitspatting. Ik wou bijna woedend worden.
Ze wist zelf ook wat ze had aangericht. Maar zij kon er niets aan doen.
Gill ging naar haar kamer. Haar kamer is tegenwoordig bij ons totdat ze haar eigen huis heeft.
Jasper is nogal gesteld op zijn privacy .
En Rosalie wordt al woedend als ze haar ziet .
Ik ben dus niet de enige, maar het ligt anders. Zij had ook een perfect leven.
En ze wou er geen einde aan maken.
Maar zij wilt zonder reden vampier worden, ik had teminste Edward als excuus .
Daar kon ze nog mee 'leven' .
Alice was blij met gill. Zij hield ook van shoppen en het liefst gingen ze de helewereld alle winkels langs elke dag.
Misschien zouden we dat met z'n allen eens doen .
Een wereldreis maken, alles zien, de tijd nemen.
Dan slplitsen we ons uit elkaar. De jongens gaan gebouwen bekijken. En de meiden gaan stoppen. In armere steden komen we bij elkaar en , halen alle armoede en verdriet uit de wereld.
Ik droomde weg. Dat is wat ik wil.
Dat is wat ik doe.

Reageer (1)

  • beyzos90

    Wow dit is goed ga verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen