Foto bij Chapter 2~

Charyl^^

Charyl

Een uur later staan we op het vliegveld ik en dersyl staan te wachten tot mijn moeder klaar is met inchecken(of hoe je dat schrijft).
Na 2 uur gewacht te hebben wordt er omgeroepen vliegtuig naar Australië vertrekt over 20 minuten in vertrek hal 5.

Als we 25 minuten later in het vliegtuig zitten zet ik mijn ipod aan en doe mijn oortjes in en scroll over mijn muzieklijst naar de c cody simpson All Day Ik druk op afspelen en kijk naar Dersyl die naast mij zit naast Dersyl zit mijn moeder die zit alweer met een vrouw te praten echt typisch iets voor mijn moeder de eerste beste aanspreken die ze ziet, zo te zien hebben ze veel lol samen want ik kan ze nog door mijn muziek heen horen lachen, als ik weer naar Dersyl kijk zie ik dat hij aan het smsen met Amy is, ja Amy mijn beste vriendin is zijn vriendinnetje.
Dersyl en ik verschillen maar 1 jaar van elkaar ik ben 13 en hij is 14 en Amy is ook 13. Ik zie dat Dersyl tranen in zijn ogen heeft ik zeg tegen hem: Het komt wel goed hij glimlacht zwak naar mij en kijkt weer naar de foto van hem en Amy.

Reageer (1)

  • lizasimpson

    "this young girl, she's so cute" <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen