Foto bij The gym class

Ik kleed me gauw om, doe de deur open en kijk om me heen. Wauw wat een grote gymzaal. Ik zie dat ze al zijn begonnen. De klas begint te lachen. Ze kijken naar mij. Ik kijk om me heen, er is toch niks geks met mij aan de hand? 'Ehh Lana' zegt de gymjufvrouw. 'Ja' zeg ik en ik krijg weer een kop als een tomaat. 'Je hebt je shirt omgekeerd aan.' Ik ren snel de kleedkamer in. Trek m'n shirt andersom aan en kom weer de gymlokaal binnen. 'Goed zo nu kunnen we beginnen. We zijn al aan de opwarming oefeningen begonnen. Ga maar in de rij staan Lana.' Ik ga in de rij staan. 'We gaan vandaag hoogspringen!' Veel gemompel en gemopper in de groep. 'Stilte!' Iedereen is stil. 'Laten we beginnen met Lana' Er word gelachen. 'Kom maar Lana'. Ik neem een aanloop en ik spring. Mis. De klas begint nog harder te lachen. 'Jongens zo kan ik toch niet werken. Gaan jullie je maar omkleden en niet vergeten te douchen! Iedereen stormt de kleedkamer binnen en ik sjok er een beetje achteraan. Douchen bij het idee al brrr. Ik kom de kleedkamer binnen, meteen is het stil. Iedereen kleed zich uit en gaat onder de douche staan. Ik blijf zitten. 'He kom op Lama, mieeetjeee!' Nu durf je niet he. Bang zeker dat we je gaan uitlachen he. Nou daar hoef je niet bang voor te zijn hoor dat doen we toch al!' Word er vanuit de douches geroepen.Ik pak mijn spullen en loop de kleedkamer uit. Ik hoor ze nog lachen. Ik kijk in mijn agenda: 9B. Fijn dat is op de 2e verdieping dat word nog wat! Ik hijs mijn rugtas op mijn rug en ga de school binnen. Ik kijk om me heen. Ik zie overal bordjes hangen. Daar bij de trap hangt een bordje. Ik loop er naar toe. Er staat een pijltje naar boven daar staat 9B op. Ik loop de trap op. Kijk al weer bordjes! Dat geven ze wel goed aan! Nu staat er een pijltje naar rechts. Ik loop naar de eerste deur rechts en ik kom weer in een gang. Ik kijk op de deur 1B. Dan zal 9B wel aan de andere kant van de gang zijn. Ik loop verder en kijk weer op de deur: 9B. Ik kijk naar binnen en zie een andere klas. Ik kijk op mijn horloge: 8:40. Nog 10 minuten wachten tot de volgende les. Ik heb geen zin om weer naar beneden te gaan dus ging ik maar op de grond zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen