Foto bij First day

Ik wil net een bericht terug sturen maar dan hoor ik de bel. Ik pak mijn agenda. We hebben in 25A. Ik loop de gang in en kijk op de deur waar de nummers op staan: 23A. Oke dan zal 25A hier ook wel zijn. Ik loop veder:24A. Ik kijk voor me en ik zie dat ik aan het einde van de gang ben. Ik kijk terug: 22A,21A. Ik loop terug naar de conciërge. 'hallo meneer weet u waar lokaal 25A zit?'
'Hoi ja dat weet ik, zeker nieuw hier op school?'
'Ja' Ik begin te blozen.'Dat geeft helemaal hoor. Wacht, ik loop wel even met je mee.' De conciërge staat op. '25A is het gym lokaal die zit aan de andere kant van de school. Kijk als je hier de trap af gaat en dan die deur rechts dan kom je bij het gym lokaal uit. 'Oke dank u' Ik loop de trap af en ga de eerste deur rechts in. 'Hallo en jij moet dan zeker Lana zijn?' Er staat een vrouw van rond de 30 me op te wachten bij de deur. 'ehh ja' Ik word al weer rood. 'Kom maar snel veder. Hier links is de kleedkamer en de douches voor de meisjes en hier rechts zijn de kleedkamers en de douches voor de jongens. Hier in het midden zijn de gezamenlijke wc's. Als je deze trap op gaat zie je mijn kantoortje, de kantine en de tribune. Ga je nu maar snel aankleden. Zie je die deur aan de andere kant van de kleedkamer?' 'ja'. 'Oke, nou daar moet je straks doorheen. Dan kom je precies uit op de gymzaal. Succes.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen