i'm sooooooo sorry, ik beloof dat het volgende hoofdstuk beter word, heb gewoon weinig inspiratie komt door het warme weer <3

Denise p.o.v
We reden terug van het vliegveld, we hadden net Laura uitgezwaaid. Telkens als ze me opzocht en weer wegging voelde ik een leegte, ik wist dat ze er was, ze was alleen aan de andere kant van de wereld. Ik keek naar Chaz die uit het raam aan het staren was. Gisteravond waren Ryan en ik weggegaan, en hadden we Laura en Chaz alleen achtergelaten, maar ze wilde allebei niet vertellen wat er gebeurd was toen. "kan je het zien?" vroeg Chaz lachend. "nee, ik kan het niet zien" zei ik serieus. "aaacchh, kom hier" zei Chaz en hij pakte mijn hoofd vast. "kan je het nu wel zien?" vroeg hij toen hij mijn hoofd tegen zijn buik duwde. "ja, nu kan ik het veeel beter zien" zei ik lachend. "Chaz, laat haar hoofd los" zei Chaz' moeder. Chaz liet mijn hoofd los. "dankjewel" zei ik terwijl ik mijn haar weer goed probeerde te doen. We stopte op de oprit van het huis en stapte uit. "ben je al ver klaar met inpakken?" vroeg Chaz. "een beetje, ik moet nog wat laatste spulletjes enzo" hij knikte. We liepen naar binnen. "doe je mee een spelletje?" vroeg Chaz. Ik knikte en we liepen naar boven. ik wist nu al dat hij wilde gaan xboxen. "Xbox?" hoorde ik hem zeggen. "oke, maar ik kies het spel" zei ik lachend. "nee, ik kies het spel, als jij een spel kies, dan kies je sing star, en dat wil ik niet" ""dus, jij kiest een vecht spel en dat wil ik niet" zei ik en ik sloeg mijn armen over elkaar. "dan spelen we pac-man" zei hij lachend. "oke, is goed" zei ik en ik pakte pac-man. "ik bedoelde het als grapje" zei Chaz. "ga zitten, pak een controler en hou je mond"


Make a wish - Justin Bieber -

Reageer (2)

  • badgucci

    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • xUNICORNx

    Haha Snel Verder!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen