Introdusing Luna
Hallo,
Ik ben Luna Saphira Avelone maar iedereen noemt mij gewoon Luna.
Ik woon in het dorpje Giliame in het land Ealdore. Geleerde en andere slimme mensen noemen deze tijd de Middeleeuwen, maar mij maakt het niet zo veel uit.
Ik zal even een paar dingetjes over mij vertellen.
Mijn naam is al bekend Luna dus. Ik ben 15 jaar oud. Ik heb lang krullend goud bruin haar tot mijn billen, Licht blauwe ogen en een blanke huid. Ik ben ongeveer 1.65 en ik ben altijd al slank geweest.
Over mijn inerlijk is ook wel het een en ander te vertellen. Ik probeer altijd tegen iedereen aardig te zijn, ik ben wel erg eigenwijs. Ook ben ik gek op dieren en de natuur en op mijn vrienden en familie natuurlijk. Er is wel 1 dingen opvalend aan mij ik heb namelijk magische krachten.
Nu even over mijn familie.
Mijn ouders heten Marieke Gwendoline Avelone en Jack Avelone. Of gewoon Marieke en Jack. Ik heb 1 Zus van 18 Amethyst Equador Avelone maar ik noem haar gewoon Amy of Ame.Ik heb ook 1 broer Peter hij woont nu in Luyana de hoofdstad van Ealdore. Mijn ouders zijn de lijders van ons dorp en daarom is het hele familie ook adel. Omdat we adel zijn hebben we gelukig altijd genoeg te eten, een mooi huis en best veel rechten. Mijn moeder is een Druïde zo noemen ze de mensen met magische krachen in ons dorp, dat is bijna iedereen maar ze zeggen dat ik het krachtigst ben. Mijn vader is een "gewoon" mens. omdat mijn ouders niet allebij Druïde zijn heb ik alleen magie en mijn zus niet.
Aan de eene kant is het wel leuk ook tovenares te zijn maar soms wou ik dat ik "normaal" was, want bijna ieder mens vind ons raar of is zelfs bang voor ons. Wij hebben ook best veel vijanden die ons het lieft dood zijn en daarom is er ook vaak oorlog. Tot nu toe hebben wij alle gevechten gewonnen maar ik ben bang dat er binnen kort een aanval komt waar wij misschien niet zo snel van winnen.
Nou genoeg inleiding en verhalen over mij en alle andere in mijn dorp ik ga gewoon laten zien hoe ik leef.
Reageer (2)
wauw, klinkt goed.
1 decennium geledenIk ben meteen mee!
leuk
1 decennium geledenit
--Nessie