Foto bij 2. Alex

comment?

hmm, waar ben ik? dacht ik bij mezelf. Ojaa, in Atlanta gekkerd, niet meer in Nederland. Snel keek ik op de klok. half 11. Zal ik maar gaan douchen? ik bleef wat liggen en ging me toen opfrissen. Daarna kleedde ik me aan en ging naar beneden. Ik zag dat alleen Chaz beneden was. pff, hier had ik dus echt geen zin in. Toch liep ik naar beneden, hij was een eitje aan het bakken. 'goedemorgen' zei ik tochmaar. Hij zuchte en zei het ook terug. 'eitje?' vroeg hij. woow! dat hij me dat aanbied zeg, terwijl hij me niet eens mag. Hij heeft eigenlijk geen reden om me te haten maar doet het toch. 'uhmm graag' antwoord ik onzeker. Nadat ik het eitje op had vroeg ik waar onze 'ouders' waren. Jack was al aan het werk en Ashley ging zometeen, ze was nog boven. Juist daarna hoorde ik haar aankomen. 'goedemorgen schatjes!'zei ze vrolijk. 'ik ga nu naar werk en kom pas laat thuis, Chaz, wil je May de stad laten zien? en neem haar mee naar dat ene feestje' zei ze tegen ons en dat laatste vooral tegen chaz. Toen ze weg was gromde hij naar me. 'ik ga niet mee en je hoeft me niet de stad te laten zien. Ik ga zelf wel kijken' zei ik snel. Ik had geen zin in ruzie met mijn broer. Hij keek me dankbaar aan en ging toen naar boven. Waarschijnlijk naar zn kamer. Ik deed mijn sandalen aan ging naar buiten. Ik was wel benieuwd hoe dit deel van Atlanta eruit zag. Als Chaz het me niet wou laten zien, ging ik wel zelf kijken. Ik ging naar boven en pakte snel mijn oude nokia. Het boeide me niet dat het geen blackberry of een iphone was. Mijn nokia kon smsen en bellen en daar gaat het toch om? Ik deed em in mijn zak en ging naar buiten. Het was erg warm. Gelukkig had ik een shortje en een hempje aan. Ik liep de straat uit. Ik pakte mijn nokia om even te kijken hoe laat het nou was. Jaahoor, ik botste natuurlijk weer tegen iets aan. 'sorry' hoorde ik een jongensstem zeggen. 'maakt niet uit' zei ik snel terug. zonder te kijken wie het was liep ik snel weg. Ik werd bij mijn pols gegrepen. Ik keek naar de jongen. 'hoe heet je? ik heb je hier nog nooit gezien' zei de jongen. Ik zei mijn naam en zei ook dat ik hier nieuw was. Ik vroeg ook zijn naam. Alex. 'mooie naam' zei ik snel, wat moest ik anders zeggen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen