Foto bij 1. a new start

hope you like it!
graag commentaar ;)

'May! May! May! hier zijn we!' riep Ashley naar me. Ik was net uit het vliegtuig gestapt. Ik had mijn koffers gepakt en op het karretje gedaan. Ik liep snel naar Ashley, Jack en Chaz toe. Ashley begroete me met een grote knuffel. 'ik stik' zei ik zacht. woow dat was even een dikke hug. 'welkom in Atlanta!' zei Ashley lachend. ik begroete Jack en Chaz ook even. Jack deed mijn koffers in de achterbak van zn grote Rangerover. Waren ze zo rijk? ik was natuurlijk gelijk benieuwd naar hun huis. Ik stapte in de auto en Chaz kwam naast me zitten. Ashley ging aan het stuur en Jack zat naar haar. Niet te geloven dat ik bij hun ga leven. Ashley en Jack waren nu me ouders en Chaz was mijn broer. Allemaal door dat ongeluk. Mijn ouders waren er niet meer. Ze waren op zakenreis naar Japan. Er was en grote aardbeving en BOEMPATS. je ouders zijn er niet meer. In een klap weg. Je zou ze nooit meer zien. Ik werd er droevig van als ik eraan dacht. Gelukkig had ik Ashley en Jack. Zij vangden me op toen ik het nodig had. Anders moest ik naar een opvangtehuis waar niemand echt om me gaf. Ik keek naar Chaz, hij zat wat op zijn blackberry te doen. Geen idee wat. Na een tijdje zei Jack uit het niets:'we zij er!'. Hier begon alles dus. Ik hoop dat het wat zou worden. Ik moet hier dus overnieuw beginnen. Ik had hier niks. Mijn beste vriendin, Taihara, zat in Nederland. En ik zat hier, vriendloos.
En Chaz bleek me ook niet echt aardig te vinden. Hij had nog niks tegen me gezegd, hij gaf me alleen maar een minderwaardige blik. pff. toen ik uitstapte zag ik het grote huis. wtf! een villa. Het huis was zo groot, niet normaal. 'May, ik denk dat je wel moe zou zijn, zou je nu naar bed willen?' vroeg Ashley. 'jaa graag, mevrouw' antwoorde ik snel, ik was inderdaad erg moe. Het was een lange reis. 'Chaz brengt je wel naar je kamer, en noem me maar Ashley of mam' zei ze snel. ik slikte, iemand anders mam noemen. 'kom mee' zei Chaz met een boze blik. ik volgde hem maar. 'dit is je kamer' zei hij weer en ging weer weg. Mijn kamer was grijs en roze, prachtig. En mijn bed! het was zo'n kingsizebed, ik ging gelijk liggen. Na een paar minuten viel ik in een diepe slaap...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen