Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 6

laatste stuk deel 4:


Annelies ging naar jou toe en kwam naast je zitten. Annelies:hey. Jij:yo. Toen was het even stil bij jullie,de les ging ondertussen verder en je zag dat Annelies het wat moeilijk had met fysica. Jij:moet ‘k helpen. Ze keek je verbaast aan. Annelies:ehm graag. Je legde fysica uit aan Annelies en merkte dat ze eigenlijk best wel tof was. Maar toch ze kon beter niet met je omgaan. Je was veel te tja erg,tja een echt probleemkind dus.

De les was voorbij en je stak je spullen in je rugzak.Annelies:wat heb je? Jij:ik heb LO. Annelies:ik ook,we kunnen samen gaan. Jij:ehm oké is goed. Jullie stapten rustig naar de kleedkamers toe en kleden jullie om. Daarna gingen jullie in de zaal. Je zag dat Jeffrey en Andrew al in de zaal stonden. En je liep op ze af. Andrew draaide zich juist om toen je op zijn rug sprong. Jij:ey! Je wou terug van de rug van Andrew gaan maar die hield je tegen. Jeffrey moest daardoor lachen.jij:laat me los! Ook Andrew begon te lachen en je begon te spartelen. Andrew:he stop,seffens… Te laat daar lagen jullie al op de grond. Je stond rustig op en deed alsof er niets gebeurd was. Opeens hoorde je de leerkracht naar jullie roepen. Jullie gingen bij de rest staan en luisterden naar haar uitleg. Jullie gingen voetballen.Leerkracht: Jeffrey en Andrew jullie kiezen de ploegen. Jeffrey:waarom wij? Leerkracht:omdat jullie anders niks gaan doen als jullie bij elkaar zitten. Je zag Jeffrey en Andrew grijnzen toen ze dat had gezegd. Jeffrey mocht beginnen met kiezen en koos natuurlijk als eerste voor mij. Andrew:hé ik wou haar. Jeffrey:ha pech gehad! Andrew keek je zielig aan.jij:wat kan ik er wat aan doen ofzo? Andrew en jeffrey kozen de teams verder en Annelies kwam bij jou ook in de ploeg te zitten. Jij:pas op voor Andrew. Annelies:waarom? Jij:hij is net een gek met voetbal. Jeffrey:dat is die altijd. Je zag Annelies lachen. De leerkracht legde voor alle zekerheid nog eens duidelijk de spelregels uit en daarna blies ze op haar fluitje.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen