Foto bij 24

Oke oke, deze suckt..I know!

Na onze kus bleef hij me aankijken en ik hem. Hij gaf me nog een kus en sloeg toen zijn armen om mij heen, terwijl ik met mijn hoofd op zijn borst rustte. Dus…Nu is het dus echt, ik ben het vriendinnetje van de superster justin bieber… wauw! Ik weet niet hoelang ik dat vol ga houden, ik hoorde dat toen hij met Jasemine ging, dat zij werd bedreigd…
Voor de rest van de dag hebben we in de lucht gezeten, justin had ondertussen zijn vest al aan me gegeven aangezien het langzaam koud werd vooral in de lucht. We stonden samen in de mand of wat het ook maar was. Justin had zijn armen om mij heen geslagen ‘Selena?’ ‘hmm?’ ‘Wat wil je doen? Wil je dat niemand het nog weet van ons, of vind je dat het gewoon ehmm…ja..hoe zeg je dat..ehm..’ ‘Dat het in de roddelbladen komt?’ maakte ik zijn zin af ‘Ehmm..ja zoiets…’ ‘Ehmm…jah, ik ga niet alles openbaar doen, ik bedoel…in het openbaar zoenen waar teveel mensen zijn, maar als het in een blad komt te staan dan zou ik het misschien niet erg vinden, dat hangt ervan wat er bij staat’ ‘Haha oke’ De luchtballon begon langzaam te landen. Justin hielp me uit de ballon totdat ik een flits zag, uit schrik slaakte ik een gil. Ik keek om me heen maar zag niks ‘Wat was dat?’ ‘Een fotograaf’ ‘Hoe weten ze in godsnaam dat we hier zijn?!!’ ‘Geloof me Selena, ze weten alles, ze weten misschien zelfs mijn onderbroek maat’ ‘haha’ We liepen hand in hand over het grasveld, tussendoor zag ik nog een aantal flitsen, vooral toen justin me een kus gaf. Dit zal morgen zeker weten in een roddelblad staan. Hij zette me thuis af en zei dat hij me morgen op zou halen voor school. We namen afscheid van elkaar en toen ging hij weg.

Reageer (4)

  • Smexy

    GO ON!! (flower)

    1 decennium geleden
  • ZakiaaXx

    Het is gwn bedreigd schat:P

    1 decennium geleden
  • Gubleraholic

    Of toch bedreigd , als je het zo bedoelde

    1 decennium geleden
  • Gubleraholic

    Bedriegd*, slimmerd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen