Foto bij 5.5

©xjustAgirlx

Ariane Granger
nog steeds verbaasd staarde ik naar Justin die op het podium zo gemakkelijk en natuurlijk bewoog, alsof hij er geboren was. Hij keek me aan en knipoogde even terwijl hij weer verder zong. Dit was voor mij behoorlijk moeilijk om toe te geven, maar hij kon echt wel zingen. Het was niet alsof hij nu door de mand viel en eigelijk een hele lage slechte stem had. Nee, ik had het fout en hij had gelijk. Het was terecht dat hij zo beroemd was. Wat hem niet minder irritant maakte, o nee. Bieber bleef echt het meest irritante jongetje dat ik ooit in mijn leven ontmoet had. Zelfs als hij niet bekend was geweest zou ik me aan hem irriteren. Zo zit het leven soms gewoon in elkaar. Ik grijnsde bij die gedachte en stak mijn duim naar hem op. Volgens mij past hij niet eens meer bij mij in bed met zijn ego die nu zo aan het groeien is. Chaz slaat zijn arm om mijn schouders en samen bewegen we van links naar rechts. 'I just need somebody to love!' zingen we mee en springen op en neer.n Het is echt heel grappig dat Chaz aangeschoten is. Dan is hij nog gekker. Het nummer is afgelopen en een daverend applaus gaat door de club. Ik klap braaf mee en zwaai naar Justin die weer naar ons toe komt lopen. 'Goed man!' riep Chaz en hij gaf Justin een klap op zijn schouder. Bieber haalt ijn schouders op en kijkt me bescheiden aan. 'Ja hoor, Bieber, ik ben ook onder de indruk.' lach ik. Hij grijnst en steekt zijn tong uit. Ik steek mijn tong terug uit. 'Zolang je maar weet dat ik stiekem Hannah Montana ben.'


Kort hoofdstukje sorry daarvoor :Y)
WE GAAN NU DUS BUBBLESS VERASSEN! ^^
met minstens vijf pagina's reacties en lekker heel veel kudo's (:
jullie lezen dit verhaal iedere dag weer en wij schrijven heel vaak, dus wat is het probleem om ons één keer dat plekje in de top vijf te gunnen?
Nouja, neem even die tijd, wij schrijven ook voor jullie en niet echt voor onszelf!
HAPPY BIRTHDAY BUBBLESS<3

Reageer (19)

  • Uneventful

    whahaha

    happy b-day bubblessss

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Happy B-day!!!(K)(K)(K)

    Verder(flower)(H)

    I(H)it!!



    Oh, ja, 5 blz. reacties:P


    Dat is wel veel, hè


    Maar, met 111 abo's moet dat toch lukken??


    Dus mensen, allemaal veel mooie reacties geven:D

    En kudo'sxD

    1 decennium geleden
  • Annee

    Gefeliciteeerd!
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Tuck

    snel veder!
    gefeliciteerd:)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder:):)

    gefeliciteerd:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen