Foto bij Is that my house?

Deel 11 (lang stuk.Ik beschrijf hoe mijn kamer eruit ziet en het huis)

Zouden jullie een reactie neer willen zetten zodat ik weet of jullie mijn story echt lezen of dat ik het voor niets schrijf?

Eenmaal geland in San Celemente gaan we het vliegtuig uit en halen onze bagage op.Ik sta steeds op de uitkijk voor Jonathan maar volgens mij ontwijkt hij me gewoon.We verlaten het vliegveld en wachten we op een taxi.
Ryan knijpt zachtjes in mijn hand en fluistert in mijn oor 'Welkom in Amerika schatje' Ik moet er door blozen maar hoor dan iets in de bosjes ritselen.Met een ruk draai ik me om.Lichtjes zie ik een shirt dat ik nog herken uit het vliegtuig.Als ik er naartoe wil lopen houd Ryan me tegen.'Het is vast niks.Blijf maar gewoon hier'
Op dat moment dat hij het zegt wekt dat mijn achterdocht.
De taxi komt aanrijden.Mijn vader gooit onze spullen achterin en we stappen in.
Ryan begint een heel verhaal te vertellen maar ik weet niet eens waar het over gaat want ik zit alweer op msn op mijn BlackBerry.

De taxi rijd voor het nieuwe huis.Snel stapt mijn vader uit en maakt mijn deur open.Hij blijft voor me staan zodat ik het nieuwe huis niet zie.'Doe je muts helemaal over je hoofd' beveelt hij me.Ik doe wat mijn vader me beveelt en hij helpt me uit de auto.Ik hoor achter me Ryan kuchen.'Krijg ik nog een kusje?'
Ik draai me om naar Ryan en zeg 'Wat ben jij toch een zeur'
Ik trek mijn muts van mijn hoofd en geef hem een kus.
Dan trek ik me must weer over me hoofd en mijn vader begeleid me voor het huis.De taxi rijd weg en ik hoor de voordeur open gaan.
Ik voel iemand achter me staan en mijn muts van me hoofd af halen.
'Dit is je nieuwe huis'zegt mijn vader blij.Het is een villa maar nog groter dan de oude.
'Jezus wat een kast van een huis!Dit is nog groter dan onze oude villa!'
We slepen onze koffers naar binnen.

Ik stap binnen en het eerste wat me opvalt is de grote kristallen lichtkroon in de grote hal.Er is een mooie witte trap die naar boven leid.Er zijn 3 mooie witte deuren met raampjes erin.Eentje links,eentje rechts en eentje in het midden onder de overloop.Ik doe mijn vest uit en doe een kast open waar je jassen enzo kan ophangen.Ik schop mijn etnies uit en loop naar de linker deur en doe hem open.Daar is dus de keuken die is ook al zo groot.Ik loop naar de middelste deur en doe die open: De woonkamer dus.Nu de rechter deur,ik doe hem open en die leid naar de garage.De BMW van Diana staat er al in.In mijn oog hoek zie ik dat Maya mijn hond de trap af komt.Ze blaft heel blij,springt en kwispelt blij.
'Wat is er meisje?' Ze rent blij de trap weer op en blaft dan dat ik mee moet komen.Ik loop achter me hond aan die een kamer inschiet waarvan de deur half open staat.Op de deur is een skateboard vast gemaakt met mijn naam erop.Ik doe de deur een stuk en kan mijn ogen niet geloven.Het is een grote kamer.Een hemelbed staat aan de linker kant en een bureau met een Mac computer erop.Ik loop verder mijn kamer in en laat me vallen op het bed.Boven mijn bed hangt een foto van mij als 8 jarige op een skateboard.Als ik mezelf omhoog zet zie ik dat er nog meer staat.Tegenover mijn bed hangt een breedbeeld tv waar 2 zit zakken voor staan en mijn PS3+Wii staan op de kast onder de tv.Ik laat mijn ogen naar rechts afdwalen en zie een mini bar staan met een koelkastje.
Mijn ogen gaan weer iets naar links en zie een deur waar weer een skateboard ophangt met een vrouw poppetje erop.-Dat moet vast de badkamer zijn.Woow wacht eens even..Yes weer mijn eigen badkamer!-
Ik sta op en loop naar de linker deur die ik intussen had gevonden.Ik doe hem open zie dan dat het mijn eigen kleding kast is.De deur doe ik weer dicht en voel dan een zacht briesje in mijn nek en gevolgd door een blaf van mijn hond.Ik loop weer richting mijn bed en zie dan in mijn rechter ooghoek een balkon.Ik ga door de schuifdeur en zie dan dat ik een prachtig uitzicht heb over meer huizen.Het ziet er best mooi uit.Ik kijk nog eens goed en zie dan de zee.

Reageer (1)

  • Groningen

    een mini-bar is een koelkastje...._O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen